וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שון ווייט נעצר שיכור, והואשם בוונדליזם

ווייט, כוכב הסקייטבורד והסנואובורד, שזכה בשתי מדליות זהב באולימפיאדת החורף, השתולל שיכור במלון. בר רפאלי בשוק?

שון ווייט, כוכב ספורט האקסטרים האמריקאי, הואשם בהשתכרות בפומבי ובוונדליזם, לאחר שהשתולל במלון בנאשוויל ואף סיים את הערב בבית חולים לאחר שנחבט בראשו. ווייט, 26, שזכה פעמיים במדליית זהב בסנואובורד באולימפיאדת החורף ובלא מעט מדליות בסקייטבורד ב-X גיימס, נעצר על ידי המשטרה, לאחר שהפעיל את אזעקת החירום במלון בו התגורר, ובכך גרם לפינוי של כל אורחי המלון.

כמו כן, אחד העובדים העיד כי ראה את ווייט הורס טלפון של המלון. ווייט עצמו ניסה לעזוב את המלון לאחר ההתפרעות שלו, אבל אורח של המלון עצר את המונית של ווייט, ואמר לנהג שהמשטרה בדרך. לטענת המשטרה, וויט הזועם ניסה להכות את האיש, בעט בו והחל לברוח. כשהשניים התעמתו, ווייט, שככל הנראה היה שיכור, נחבט בראשו מגדר אבנים, וטופל בבית חולים.לאחר מכן נעצר.

ווייט, מיליונר צעיר, נחשב לגיבור תרבות בארה"ב, מאחר שזכה לא רק במדליות אולימפיות על סנואובורד, אלא גם בעיקר הרב גוניות שלו ברכיבה על סקייטבורד, וגם בזכות רשת החנויות שפתח, שמוכרת ציוד לאופני BMX וכדומה. הוא זכה ב-24 מדליות ב-X GAMES, מתוכן 16 מדליות זהב.

ווייט צולם בחודש שעבר ליד בר רפאלי, במהלך המשחקים האולימפיים בלונדון, כשהשניים ישבו לצד אמו של מייקל פלפס. בארה"ב נפוצו שמועות שהשניים הם בני זוג, אבל הכחישו.

שון ווייט, גאון סנואובורד

שון ווייט, גאון סקייטבורד

  • עוד באותו נושא:
  • שון ווייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully