וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה 1:3 את רדינג

התרנגולים השיגו סוף כל סוף ניצחון ראשון בעידן וילאש בואש. דפו כבש צמד, בייל הבקיע בתווך ודמפסי ערך הופעת בכורה

זה לקח זמן, אבל בסיום המחזור הרביעי גם לטוטנהאם יש ניצחון ראשון העונה. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש, שהחלה בעצלתיים עם שתי נקודות משלושה משחקים, ניצחה הערב (ראשון) 1:3 במשחק חוץ את העולה החדשה רדינג, לה יש נקודה אחת בלבד, והתקדמה למקום העשירי. ג'רמיין דפו כבש צמד, גארת' בייל הוסיף את השלישי וארון לנון בלט גם הוא עם בישול ומשחק טוב באגף הימני.

ארון לנון שחקן טוטנהאם עם ג'רמיין דפו. רויטרס
טוטנהאם הגיעה לליגה. ארון לנון עם ג'רמיין דפו/רויטרס

התרנגולים שוב עלו עם דפו כחלוץ יחיד, בעוד שוער הרכש הוגו לוריס והקשר החדש קלינט דמפסי ישבו על הספסל. אחרי 18 דקות סיפק דפו את התשובה הראשונה שלו לכל המבקרים, כשהמשיך מתוך הרחבה כדור רוחב של לנון והעלה את טוטנהאם ליתרון. בניגוד למשחקי הבית מול ווסט ברומיץ' ונוריץ', הפעם הספרס לא שמטו את היתרון, יצרו הזדמנויות בזו אחר זו ובמחצית השנייה גם הגדילו את התוצאה.

בדקה ה-71 היה זה קייל ווקר שפרץ בימין וסידר לבייל שער קל, למרות בעיטה שלא ממש הסתדרה לו. שלוש דקות לאחר מכן הגיע השער היפה במשחק, כשדפו חטף כדור במחצית המגרש, השאיר אבק לשחקני ההגנה של רדינג, נכנס לרחבה וסיים עם בעיטה אלכסונית אל הרשת. דמפסי, עם החולצה מספר 2, החליף את בייל ורשם דקות בכורה. אולי מול לאציו בליגה האירופית ביום חמישי, הקשר האמריקאי כבר יפתח. רדינג הסתפקה בשער מצמק תוצרת המחליף הוולשי האל רובסון קאנו, שהתנחם בשער בכורה בפרמיירליג.

ג'רמיין דפו שחקן טוטנהאם כובש מול רדינג. רויטרס
היה קרוב להשיג שלושער. ג'רמיין דפו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully