וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הופעות בכורה לדן מורי ובן שהר

מערכת וואלה! ספורט

16.9.2012 / 16:39

56 דקות לבלם בניצחון ויטסה, שמונה דקות לחלוץ בניצחון הרטה. 84 ד' לבוזגלו בהפסד ליאז', בן שמעון וחיימוב מושלמים

ספורט 2

דן מורי רשם הערב (ראשון) את הופעת הבכורה שלו בליגה ההולנדית במדי ויטסה, כשנכנס כמחליף בדקה ה-34 וסייע לקבוצתו להשיג ניצחון חוץ חשוב 0:3 בכרונינגן. מורי הוזעק מהספסל בעקבות הרחקתו המוקדמת של הבלם יאן ארי ואן דר היידן (30), ושיתף פעולה עם גורם קאשיה הגאורגי במרכז ההגנה. ויטסה החזיקה מעמד ביורובורג עם משחק רביעי ללא ספיגה, וידעה לעקוץ מן העבר השני עם מתפרצות קטלניות. המחליף היפני מייק הבנאר נגח פנימה בדקה ה-62 ובישל בדקה ה-87 לצ'כי תומאש קלאס. ווילפריד בוני חתם בתוספת הזמן.

בן שהר עלה גם הוא לדקות ראשונות בבונדסליגה השנייה, כשנכנס כמחליף בדקה ה-82 והיה שותף לניצחון 0:2 של הרטה ברלין על אאלן. כמעט 35 אלף צופים נכחו באצטדיון בברלין וראו את אדריאן ראמוס הקולומביאני מעלה את קבוצתם ליתרון בדקה ה-60. רוני הברזילאי סגר עניין בתוספת הזמן וקבע ניצחון שלישי ברציפות להרטה, שטיפסה למקום הרביעי עם 10 נקודות בחמישה מחזורים.

הדרבי הישראלי במסגרת המחזור החמישי בליגה הבלגית, הציג לבסוף רק ישראלי אחד, כשמאור בוזגלו פתח לראשונה העונה בהרכב סטנדרד ליאז' ואף הציג יכולת טובה במהלך 84 הדקות שלו על המגרש. לצערו, קבוצתו איבדה יתרון והפסידה 3:2 לבירסחוט. דור מלול ישב על הספסל בבירסחוט, רועי דיין לא נכלל בסגל. דודו ביטון ישב ביציע ולא נכלל בסגל של סטנדרד, כמו גם רמי גרשון הפצוע.

רן בן שמעון נותר מושלם בליגה הקפריסאית, כאשר א.א.ק לרנקה אותה הוא מאמן ניצחה 0:2 בבית את אפולון לימסול. גיא חיימוב, שעזב את מכבי תל אביב כדי להצטרף ללרנקה, שמר מחזור שני ברציפות על שער נקי וסייע לקבוצתו להצטרף לאפואל ניקוסיה וא.א.ל לימסול בפסגה. גורקה פינטאדו כבש את שערי הניצחון (55 ו-90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully