וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב חזר ומיד נפצע שוב

מערכת וואלה! ספורט

14.9.2012 / 23:37

חוסר מזל משווע לקשר הישראלי, ששיחק רק חמש דקות ב-1:1 של ברוז' בקורטרייק. 90 דק' למליקסון בהפסד המביך של ויסלה

ספורט 2

צפו בפציעה המתסכלת של ליאור רפאלוב

מספר שגרירים ישראלים פתחו הערב (שישי) עוד סוף שבוע מלא בפעילות של נציגנו ברחבי היבשת. שניים מתוכם היו בפולין, שם מאור מליקסון זכה ל-90 דקות, אך לא יכול היה לסייע לויסלה קרקוב, שהובכה עם הפסד 2:0 מול העולה החדשה פוגון, משערים של אדי בדקה ה-41 בפנדל ורוברט קולנדוביץ' בדקה ה-57. עבור ויסלה מדובר בהפסד שני בארבעה מחזורים.

לירן כהן עלה מהספסל עם פתיחת המחצית השנייה בתיקו 1:1 של פודבסקידז'ה בבית מול שלאסק ורוצלאב. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-7 משער של וולדמר סובוטה, אך פודבסקידז'ה השוותה בדקה ה-56 משער של קאמיל אדמק, לפני ששני שחקנים הורחקו לה בדקות הסיום והיא עדיין ללא ניצחון העונה.

חוסר מזל גדול לליאור רפאלוב, שרק חזר מפציעה ושוב נפצע. הקשר הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-61 בתיקו של קבוצתו קלאב ברוז' 1:1 בחוץ מול קורטרייק בליגה הבלגית, אך נאלץ לנטוש את המגרש כעבור חמש דקות בלבד. בזמן שרפאלוב עוד היה על כר הדשא, ברוז' השיגה את השוויון מרגלי קרלוס בקה (63), לאחר שארווין זוקנוביץ' כבש את השער הראשון בבעיטה חופשית נאה כבר בדקה החמישית. אגב, רפאלוב גם היה מעורב באירוע ביזארי, כשספג צהוב בעודו מתחמם לפני שנכנס למגרש, לאחר שהתלונן על החלטה של השופט.

ידין זריס עלה מהספסל אף הוא, עשר דקות לסיום התיקו 0:0 של אויפשט בליגה ההונגרית, במשחק החוץ מול קפוסבארי ראקוצקי. אויפשט עם שש נקודות משבעה משחקים ועם 0:0 שני ברציפות בליגה.

לעמוד השגרירים של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully