וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס, נאפולי ולאציו מושלמות, ניצחון לאינטר

האלופה חזרה ל-1:3 בגנואה, נאפולי גברה 1:3 על פארמה ולאציו 1:3 על קייבו. הנראזורי סוף סוף גברו על טורינו, 0:2

המחזור השלישי בליגה האיטלקית, שנפתח אמש (שבת) עם הפסדה הביתי המפתיע של מילאן לאטאלנטה, נמשך היום מבול שערים, מהפכים וכמה תוצאות מפתיעות. יובנטוס האלופה ידעה לחזור מפיגור ושמרה על מאזן מושלם אחרי 1:3 במגרשה של גנואה. נאפולי (1:3 בבית על פארמה) ולאציו (1:3 בחוץ על קייבו) צמודות אליה עם תשע נקודות גם הן, בעוד בולוניה הדהימה עם קאמבק אדיר באולימפיקו וניצחה 2:3 בתוספת הזמן את רומא. גם סמפדוריה השיגה ניצחון שלישי, 2:3 בפסקארה, אבל היא החלה את העונה עם מינוס נקודה ולכן במאזנה כעת שמונה נקודות. אינטר חתמה את הערב עם ניצחון 0:2 בטורינו.

* פאלרמו, שהשיגה אתמול שער בכורה ונקודת בכורה ב-1:1 מול קליארי, פיטרה את מאמנה ג'וזפה סאנינו ומינתה במקומו אל ג'אן פיירו גאספריני, שלא אימן מאז שפוטר מאינטר בתחילת העונה שעברה.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא בהלם. רויטרס
לא מאמין. פרנצ'סקו טוטי/רויטרס

גנואה - יובנטוס 3:1

משחק קצבי עם לא מעט מצבים במראסי, שם האלופה נותרה מושלמת לאחר שידעה לחזור מפיגור והאריכה את רצף משחקי הליגה שלה ללא הפסד ל-42 משחקים. יובנטוס הגיעה בידיעה שגנואה ניצחה אותה רק פעם אחת מ-17 המפגשים האחרונים, אבל המארחים פתחו טוב יותר ובדקה ה-18 היה זה צ'ירו אימובילה הנפלא שמתוך הרחבה הכניע את ג'יג'י בופון בכדור חלש שהתגלגל לקורה ופנימה. שער שני העונה לחלוץ הצעיר שהחל את דרכו ביובנטוס והיה מלך שערי הסריה B במדי פסקארה בעונה שעברה.

גנואה המשיכה להגיע למצבים, אבל הרבתה להחמיץ ושילמה על כך ביוקר במחצית השנייה, אז יובנטוס הכניסה את מירקו ווצ'יניץ' וקוג'ו אסמואה ששינו את המשחק. בדקה ה-51 סבסטיאן ג'ובינקו שלח כדור לקורה ומנגד מרקו בוריילו נגח במשקוף ואנדראה ברטולאצ'י החטיא ברשלנות, אך בדקה ה-61 הגיע העונש של הרוסובלו, כשווצ'יניץ' השאיר לעמנואלה ג'אקריני שסובב מ-16 מטרים לרשת של סבסטיאן פריי. שתי הקבוצות חיפשו את ההכרעה, ובדקה ה-77 אסמואה ספק נדחף ברחבה וקיבל פנדל, אותו תרגם ווצ'יניץ' למהפך. אסמואה בעצמו חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-84.

מירקו ווצ'יניץ' שחקן יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
הביא למפנה. מירקו ווצ'יניץ'/GettyImages, Valerio Pennicino

נאפולי - פארמה 1:3

כמו לאציו ויובנטוס, גם החבורה של וולטר מצארי ידעה לשמור על מאזן מושלם כשהתגברה בסן פאולו על פארמה העיקשת. גוראן פאנדב קיבל את המקום בהרכב והחזיר בגדול, כשכבר בדקה השלישית סחט פנדל אותו הפך אדינסון קבאני לשער מוקדם. פארמה הציגה כדורגל טוב והייתה קרובה לשוויון, אלא שבדקה ה-38 פאנדב עקץ שוב, הפעם עם שער לאחר בישול של מארק האמשיק. מרקו פארולו הצליח רק לצמק בדקה ה-44 עם נגיחה לאחר הגבהה של סוטיריס ניניס היווני, כשהמחליף המוכשר לורנצו אינסינייה הרשית את השלישי של נאפולי בדקה ה-77, דקה לאחר שהחליף את קבאני.

אדינסון קבאני שחקן נאפולי כובש פנדל מול פארמה. Maurizio Lagana, GettyImages
עוד שער לאוסף. אדינסון קבאני כובש מהנקודה הלבנה/GettyImages, Maurizio Lagana

רומא - בולוניה 3:2

סנסציה גדולה באולימפיקו. בולוניה, שלא ניצחה באולימפיקו מאז 2004 וחיפשה נקודה ראשונה העונה, נראתה בדרך להפסד מול רומא התוססת של זדנק זמאן, אבל ביצעה מהפך נדיר ב-18 הדקות האחרונות ורשמה ניצחון בכורה העונה. רומא פתחה מצוין וכבר בדקה השישית הקפטן פרנצ'סקו טוטי שלח כדור אדיר לקורה, ואלסנדרו פלורנצי, אחד השחקנים הצעירים אותם מקדם זמאן, היה שם כדי לנגוח את הריבאונד פנימה בין שחקני ההגנה של בולוניה ולציין את שערו השני העונה. 10 דקות לאחר מכן בולוניה נכנעה שוב, כשאריק לאמלה פרץ נהדר ושלח בעיטה מדויקת בשמאל מ-18 מטרים לקורה ומשם אל הרשת. האורחים הכניסו את רומא ללחץ עם נגיחה מצמקת של אלברטו ג'ילארדינו בדקה ה-72, ודקה לאחר מכן הגיע השיוויון, כשהקפטן אלסנדרו דיאמנטי ניצל שאננות בהגנה וכבש בשמאל. טוטי העצבני נהנה מחסדי השופט ולא ראה אדום, אבל בתוספת הזמן הוא נותר ללא נקודות כשג'ילארדינו ניצל טעות קשה של ניקו בורדיסו והשוער מארטן סטקלנבורג שהתנגשו ביניהם, וכבש את שער הניצחון.

אלברטו ג'ילארדינו שחקן בולוניה. רויטרס
מהפך נדיר. אלברטו ג'ילארדינו/רויטרס

קייבו - לאציו 3:1

מה תגידו על פתיחת העונה של לאציו? למרות כל סימני השאלה סביב מינויו של ולדימיר פטקוביץ', הביאנקוצ'לסטי רשמו ציון דרך מרשים כאשר לראשונה מאז 1974 ניצחו את כל שלושת משחקי הליגה הראשונים שלהם. קייבו חיפשה ניצחון ביתי ראשון על לאציו מאז 2002, אבל כבר אחרי חמש דקות נקלעה לפיגור בעקבות מבצע אישי מבריק של הרנאנס. הברזילאי המשיך ללהטט ובדקה ה-38 עוד מהלך שלו הסתיים בעצירה של השוער, כשמירוסלב קלוזה היה במקום כדי להרשית את הריבאונד. את ההצגה האישית שלו חתם הרנאנס עם שער סולו נוסף בדקה ה-74, וכל שנותר לסרג'יו פליסייר זה לצמק מהנקודה הלבנה שבע דקות לסיום.

הרנאנס שחקן לאציו לפני לוקה ריגוני שחקן קייבו. Felice Calabro, AP
עוד תצוגת יחיד מופלאה. הרנאנס לפני לוקה ריגוני/AP, Felice Calabro

טוריניו - אינטר 2:0

הנראזורי נכנעו 3:1 בבית לרומא לפני היציאה לפגרה, כשנקודת האור היחידה הייתה שער הבכורה של אנטוניו קסאנו אחרי שחצה את הקווים ממילאן. הפעם הקבוצה של אנדראה סטרמאצ'יוני, שתארח ביום חמישי את רובין קאזאן של ביברס נאתכו בליגה האירופית, פתחה ללא חלוץ הרכש אך נהנתה משער של דייגו מיליטו כבר בדקה ה-13. המקומיים, שלא הפסידו ולא ספגו בליגה עד הערב, התקשו להיכנס לעניינים, ומי שחתם את הסיפור היה קסאנו, שהחליף בדקה ה-66 את ווסלי סניידר והתכבד בשער השני בדקה ה-84.

דייגו מיליטו שחקן אינטר. Claudio Villa, GettyImages
החוד נתן תפוקה. מיליטו/GettyImages, Claudio Villa

משחקים נוספים

פסקארה - סמפדוריה 3:2
לפסקארה: מרבאן צ'ליק (75), ג'אנלוקה קפרארי (90). לסמפדוריה: מקסי לופס (31 ו-76), מרסלו אסטיגריביה (60)

פיורנטינה - קטאניה 0:2
לפיורנטינה: סטבן יובטיץ' (43), לוקה טוני (65)

סיינה - אודינזה 2:2
לסיינה. עמנואלה קלאיו (70), זה אדוארדו (77 בפנדל). לאודינזה: דושאן בסטה (3), אנטוניו די נטאלה (5)

לוקה טוני שחקן פיורנטינה. Fabrizio Giovannozzi, AP
קאמבק מרגש. לוקה טוני/AP, Fabrizio Giovannozzi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully