וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני ארליך: "לא רצינו להגיע לזה, עכשיו צריך לתמוך באמיר"

הטניסאי הישראלי לאחר ההפסד של דודי סלע לקיי נישיקורי: "דודי שיחק ברמה גבוהה, היפני היה חזק יותר מנטלית"

נבחרת ישראל קיוותה לניצחון של דודי סלע על קיי נישיקורי היפני, שיכל להכריע את ההתמודדות של ישראל מול יפן, ולהחזיר אותה לבית העליון בגביע דיוויס, אך למרות שהציג טניס מצוין, לא הצליח לעשות כן, לאחר שנכנע 6:3, 3:6, 6:4, 4:6, 5:7. נישיקורי, המדורג במקום ה-16 בעולם, היה קרוב להפסד, אך היה טוב יותר ברגעי הסיום, כשניצח את המערכה הרביעית 4:6, וכן את המערכה החמישית 5:7. כעת, ההכרעה תיפול במשחקו של אמיר ויינטרוב, 223 בעולם, שיפגוש את גו סואדה, המדורג 53 בעולם.

יוני ארליך אמר לאחר משחקו של סלע: "דודי באמת שיחק ברמה מאוד גבוהה, הוא ונישיקורי נתנו מעל ומעבר. דודי בא והוציא את המיטב, ההפסד הזה היה כאב לב אחד גדול בשבילנו. הפציעה של דודי לא כל כך פשוטה, היום היא יותר גרועה כי קר והגוף כל כך כואב. כולנו מחכים לחזור לארץ ולעבור סדרת בדיקות. עוד כמה ימים נהיה יותר חכמים ונדע בדיוק מה המצב".

"צריך לתת לנישיקורי קרדיט על כך שהוא החזיק מעמד, דודי שיחק לא פחות טוב, אבל הדירוג לא עשה את ההבדל", הוסיף. "הוא הוכיח שזה לא תמיד מה שקובע. לצערי הוא לא הצליח לקחת את המומנטום ואת ההזדמנויות שהיו לו במערכה הרביעית. היפני היה יותר טוב מבחינה מנטלית".

"לא רצינו להגיע למשחק הזה, אבל כמו תמיד צריך לשכוח מאוד מאוד מהר את מה שהיה עכשיו ולהתחיל הכול מחדש", המשיך. "אבל ככה זה בגביע הדיוויס, זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שדברים כאלו יקרו. צריך להעריך ולתמוך עכשיו באמיר, להגיד לו שהוא יהיה בקו שלו. אמיר צריך לשמור על הכושר הנפלא שהוא הראה ביום שישי, הוא שיחק נהדר. עכשיו צריך לחזק את אמיר, צריך לעלות ולקוות לדברים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully