וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: מתכוננים לפיינל פור

הפיינל פור יתקיים ביום שלישי הקרוב בנמל תל אביב ויכלול חצאי גמר, משחק על המקום השלישי ובמוקד, משחק הגמר

ליגת קורונה פוצ'יוולי 2012 מגיעה לאירוע המסכם והגדול של הקיץ (אירוע סוף הקיץ הרשמי של נמל תל אביב) – הפיינל פור. הליגה, הנערכת זו השנה החמישית, נפתחה בסוף חודש מאי ותינעל בפיינל פור שיחל ביום שלישי, חג שני של ראש השנה, באירוע בו תילחמנה ארבע הקבוצות הטובות בארץ על תואר אלופת המדינה.

נגב אילת של מתי פול והרכש הברזילאי המצוין דייגו מראדונה דה סילבה סיימה במקום הראשון את העונה הרגילה. אחריה הגיעה "לוכדי הנחשים" של דודו טובי ושחקן הרכש הברזילאי וולינטון דה סילבה, המכונה קוקיה. במקום השלישי סיימה סגנית אלופת השנה שעברה, קבוצת יהלומי ביצ'אצ'י, של ג'ורג' בסון והברזילאי דוד סוארס. למקום הרביעי הגיעה הקבוצה הישראלית הטהורה, פעמיים אלופה (2008, 2009) ופעם חמישית בפיינל פור, סאן אנד ניקה של צמד הישראלים אמיר זוהר וליאור באום. באירוע יתקיימו חצאי הגמר, הקרב על המקום השלישי ומשחק הגמר.

ליגת קורונה פוצ'יוולי היא ליגת ה-FootVolley הראשונה ובינתיים היחידה בעולם. FootVolley משוחק בכל מדינות העולם ומתבסס בעיקר על טורנירים בני יום עד שלושה ימים. הליגה מעוררת עניין רב בארץ ובעולם. ארבע קבוצות בליגה הראשונה ייבאו שחקני רכש ברזילאים לעונת 2012 - דוד סוארס, דייגו מראדונה דה סילבה, וולינטון דה סילבה וחוזה אנריקה אלסנדרה נטו מ"אלגאוצ'ו" אילת. קוקיה ודייגו מראדונה הם מהשורה הראשונה של שחקני הפוצ'יוולי בעולם – שמות מוכרים ונערצים בענף בכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully