וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי: "יצאנו בתחושת החמצה, היינו טובים יותר"

16.9.2012 / 9:47

חלוץ הפועל באר שבע נותר מאוכזב לאחר התיקו מול חיפה. קלמי סבן לחבריו על ההחמצה בסיום: "לא ניגשתי נכון לבעיטה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהפועל באר שבע אולי לא ציפו לנצח את מכבי חיפה, אך גם לאחר תיקו 1:1 אמש (שבת) מול הירוקים, מצבם בטבלה לא עומד בקנה אחד עם הציפיות בטרם החלה העונה. "אנחנו יוצאים עם תחושת החמצה, ציפינו ליותר משלוש נקודות בשלושת המשחקים האחרונים. היינו יותר טובים ממכבי חיפה, אני לא חושב שמישהו רצה להוריד את הרגל מהגז. קיבלנו גול משום מקום ונתקן. גם פריס סן ז'רמן התחילה את העונה עם שלוש תוצאות תיקו". כך אמר חלוץ הפועל באר שבע, דובב גבאי, בעקבות תוצאת התיקו אמש בוסרמיל מול מכבי חיפה.

עוד לפני המשחק דיברו במועדון על הסטטיסטיקה בשנים האחרונות, שכללה שלוש תוצאות תיקו בארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בוסרמיל. אתמול שוב נוספה למאזן תוצאה זהה. קלמי סבן שרשם אתמול יכולה טובה, אך גם החמצה גדולה לקראת הסיום, הסביר לחבריו לאחר המשחק: "שמתי את הרגל מתחת לכדור, לא ניגשתי לבעיטה נכון ולכן החמצתי". אלישע לוי לא שוחח עם שחקנים ויעשה זאת באימון הקרוב. בויאן מרקוביץ' הרשים אתמול שוב ורשם משחק שקט לצד עודד גביש, גם אופיר דודזאדה זכה למחמאות על כך שהצליח לגבור משחק פעמים על שחקני חיפה באגף שלו – עידן ורד ואייל משומר.

"כל מה שחסר לנו זה ליצור את הדבק בין שחקני ההתקפה, ואז נהיה קבוצה חזקה". לוי הפתיע את השחקנים כשהחליט לפתוח עם רועי קהת בהתקפה ולא עם דיא סבע שתורגל לאורך כל השבוע באימון. סיראז' נאסר רשם אתמול את הופעת הבכורה שלו העונה. כפי שפורסם ביום שישי, נאסר חתם על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים תמורת כ-400 אלף שקל לעונה, עם סעיף יציאה גבוה לחו"ל, ומעתה יתחרה על מקומו בהרכב. לאור החתימה, לירן כהן יורד בשלב זה מהפרק. בסוף השבוע תתארח באר שבע אצל מכבי נתניה. המשחק יתקיים באיצטדיון רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully