וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "כשקבוצות אחרות הביאו שחקנים, חגגתם"

15.9.2012 / 22:50

מאמן מכבי חיפה הדף את הטענות על לחץ, שגרם לקבוצה לצרף 3 שחקנים. חשש לשבר אצל משומר. לוי: "מאוכזב מהתוצאה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שתי קבוצות מאוכזבות ירדו הערב (שבת) מכר הדשא בוסרמיל. מכבי חיפה הגיעה לבאר שבע, מלאה באמונה עצמית, אבל נאלצה להסתפק בנקודה בלבד, הראשונה שלה העונה, אחרי 1:1 מול הפועל המקומית. באר שבע עלתה ליתרון מפנדל מוצלח של תומר סוויסה, כבר בדקה ה-17, שלומי אזולאי השווה לירוקים בדקה ה-37, אבל לאחר הרחקתו של אדין צ'וצ'אליץ', הם הלכו לאחור והסתפקו בנקודה. עבור באר שבע, מדובר בתיקו שלישי בשלושה משחקים.

המגן אייל משומר התבקש לעבור מחר צילום בבית החולים רמב"ם בעקבות חשש לשבר באצבע. אם אכן יהיה מדובר בשבר, ייתכן שהשחקן ייעדר מהמשחק הבא, אולם עדיין מוקדם לקבוע זאת. בקבוצה לא היו מרוצים מהיכולת של ג'ואל דמאו, שגרם לפנדל מיותר לאחר שנגע בכדור בידו בתוך הרחבה והציג משחק לא מדויק. במחצית השניה תופקד הצרפתי כבלם משום שבסגל נכלל רק בלם אחד, אוראל דגני, שכבר החליף את משומר. בלי קשר, למשומר לא היה משחק טוב ולא מן הנמנע שעטר יעשה שינוי במשחק מול אשדוד.

אנדרי פיליאבסקי שמוטרד מאוד מאז הצטרפות דקל קינן יפתח במשחק הבא מול אשדוד בשל הרחקת אדין צוצאליץ'. מחר אמור לנחות הקשר לירוי צעירי ובמקביל תיערך פגישה על מנת לחתום על החוזה עם קינן. החלוץ אלון תורג'מן נכלל בסגל למרות שהיה פצוע וזאת בעקבות חוסר בשחקנים.

קשר הירוקים יניב קטן אמר: "באנו לנצח את המשחק. התחלנו לא רע, אבל ספגנו שער. חזרנו למשחק, אבל לצערי בעשרה שחקנים היה לנו קשה מאוד. קשה להגיד שאנחנו מרוצים, אבל באר שבע הגיעו למצבים ויכלו לנצח, אז אנחנו די מרוצים. מצבנו לא טוב, אבל זה הזמן להיות גברים ולהוציא את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת היום, אבל זה הכדורגל. לא חלמנו על פתיחת עונה כזו. צריך לדעת להתמודד עם כל דבר, לא תמיד קל ולא תמיד יש ניצחונות, אבל אנחנו עובדים קשה, אני מאמין בקבוצה ואני מאמין שנעשה את זה".

מאמנו ראובן עטר הוסיף: "עד ההרחקה הייתה שליטה מלאה שלנו ואחר כך באר שבע יותר לחצו. גם ב-10 שחקנים אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב מאיך שנראינו. כשהפועל תל אביב הביאה שלושה שחקנים בשבוע או מכבי תל אביב עשתה את זה, עשיתם חגיגה. למה אצלנו זה לחץ? אני מאוכזב מאוד מהתוצאות, בשני המשחקים הראשונים שיחקנו טוב. כשאתה לוקח נקודה אחת מתשע, בוודאי שאתה לא יכול להגיד שאתה מרוצה".

עטר המשיך ואמר: "מההתחלה אמרתי שאני מחפש קשר אחורי. בלם נוסף גם חיפשנו מתחילת העונה. אלה החיזוקים פחות או יותר שהבאנו, אני לא רואה בזה שום בעיה. יש חוסר איזון במשחק הקבוצתי שלנו. אנחנו משחקים טוב לפעמים 60 או 70 דקות, אבל זה לא מספיק. התחושה כרגע היא לא טובה. אני לא מתכוון עכשיו לספר מה אני מרגיש, ברור שבוער לי, אבל התפקיד שלי הוא לדעת להתעלות ברגעים כאלו וגם לגרום לשחקנים שלי להתעלות".

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי סיכם מצידו: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה. במיוחד לאור המחצית השנייה ולאחר שהיה לנו יתרון מספרי. אם היינו קצת שקטים ומנוסים, יכולנו להפוך את המשחק לקל. אני מרוצה מאיך שהשחקנים שיחקו, חוץ מחלקים במחצית הראשונה, שהלכנו קצת אחורה. היה לנו יתרון, המעברים שלנו היו מצוינים, ההגנה שלנו שיחקה מצוין. באופן כללי שיחקנו הגנה טובה, לא אפשרנו למכבי חיפה להגיע ליותר מדי הזדמנויות.

"יכולת הריכוז והסיום צריכות להיות טובות יותר. אין ויכוח. יש לנו שחקנים מוכשרים בהתקפה, אבל אני מסכים שאנחנו צריכים לספק מספרים. אנחנו צריכים לכבוש יותר שערים. גם שחקנים שמגיעים מהקו האחורי צריכים לעזור לנו יותר בפן הזה. היה חסר לנו שקט מול השער, אבל זה חלק מהמשחק. כשיש לך יתרון מספרי ואתה מגיע להזדמנויות מצוינות, אתה חייב להבקיע. כשאתה לא מבקיע, אתה לא מנצח בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully