וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "ברור שיכולת כזו לא תספיק מול בילבאו"

תהל אלון

16.9.2012 / 7:37

שחקנה של קרית שמונה היה מאוכזב מאוד מההפסד לנתניה. לנדאו ניסה לעודד את השחקנים: "עונה ארוכה עוד לפנינו"

לא נראה שהסקאוטים של אתלטיק בילבאו שהגיעו הערב (שבת) לקרית שמונה על מנת לעקוב אחרי שחקני הקבוצה, לקראת המשחק מולה בליגה האירופית, יצאו עם רשמים חיוביים. האלופה הישראלית רשמה הפסד 1:0 למכבי נתניה, במשחק חלש במיוחד שלה שאופיין בחוסר סדר וארגון, ובמועדון הצפוני יודעים שאם יציגו יכולת כזו בספרד, הדרך חזרה לארץ תהיה מאכזבת מאד.

לקרית שמונה אין הרבה זמן לחשוב על ההפסד, וכבר היום תחל הקבוצה בהכנות לקראת המפגש מול בילבאו שייערך ביום חמישי. הבעלים של הקבוצה איזי שירצקי אמר בסיום: "הכל בסדר, מותר לנו גם להפסיד, לא קרה שום דבר". עם זאת, הפנים של השחקנים בחדר הלבשה אמרו אחרת כאשר בסיום שררה שם בעיקר שתיקה ארוכה. מאמן הקבוצה, גילי לנדאו בחר לעודד את השחקנים שלו ואמר להם: "אנחנו יכולים גם להפסיד, אל תיקחו את ההפסד בצורה קשה יש עוד עונה ארוכה לפנינו".

החלוץ שמעון אבוחצירא שהיה מהדומיננטיים על כר הדשא אמר היום לוואלה! ספורט: "אני חושב שהיה משחק טוב שלנו אבל הפסדנו וחבל, אנחנו צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה". על היכולת של קבוצתו אמר החלוץ: "אני חושב ששתי הקבוצות הגיעו למצבים מול השער, הם ניצלו בעיטה חופשית לגול יפה מאד ואנחנו לא הצלחנו להחזיר עם שוויון, יש גם ימים כאלה".

אבוחצירא כבר הסתכל קדימה על המשחק מול בילבאו ואמר: "מדובר במשחק אחר לגמרי, קונצרט אחר לגמרי, בילבאו היא קבוצה אירופאית וחזקה ברמה הגבוהה ביותר בליגה הספרדית. נקווה לבוא ולעשות את הכל כדי לתת משחק טוב, מדובר בבמה מרכזית ואני מאמין שכל אחד ייתן את הכל ונשיג תוצאה מכובדת".

הקשר דן איינבנידר שערך הופעת בכורה אמש היה מאוכזב מההפסד: "לא כיף לפתוח ככה, אבל זה לא נורא. בסך הכל זה היה משחק ראשון שלי, אני מקווה שבמשחקים הבאים התוצאה תהיה אחרת וגם היכולת. הם לא סיכנו הרבה את השער והכניסו גול ענק שלא נכנס כל יום. אנחנו צריכים ללמוד גם את זה. ברור שיכולת כזאת לא תספיק מול בילבאו נצטרך להיות הרבה יותר טובים, מרוכזים וממושמעים טקטית, אנחנו כבר מנסים לשכוח את ההפסד לנתניה וחושבים על רק על המשחק הבא".

לנדאו: "יש פה אנשים שטינפו על המאמן והשחקנים"

אחמד סבע עקץ, מכבי נתניה ניצחה 0:1 בקרית שמונה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully