וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "יש פה אנשים שטינפו על המאמן והשחקנים"

תהל אלון

15.9.2012 / 22:48

מאמן קרית שמונה ביקר את האוהדים לאחר ההפסד לנתניה: "יש פה תופעות פוסט-אליפות". בנין: "יש לנו קבוצה מגובשת"

בדיוק כמו בעונה שעברה, מכבי נתניה הגיעה לקרית שמונה וחזרה עם ניצחון מרשים. רק שהפעם מדובר באלופה הגאה שפתחה את העונה בצורה מושלמת, עד שהקבוצה של טל בנין הנחילה לה הערב (שבת) הפסד 1:0 וחגגה מצידה ניצחון ראשון העונה. בקרית שמונה לא אהבו את תגובות האוהדים להפסד ואת הקללות לשחקנים ולמאמן.

גילי לנדאו התייחס לכך בסיום ואמר: "הייתה תופעה מוזרה מצד הקהל היום. האוהדים מצפים שנוביל 0:3 כבר בדקה ה-20. היו פה אנשים שטינפו על המאמן והשחקנים, אבל הקהל צריך להבין שאנחנו צריכים אותו דוחף. יש פה תופעות פוסט-אליפות ונצטרך להתמודד איתן. אין זמן להתאבל על זה, יש לנו משחק מול בילבאו ונצטרף להתארגן אליו.

על ההפסד אמר לנדאו: "זה לא אסון גדול, צריך לדעת לקבל גם הפסדים. קיבלנו גול מדהים ששוה לקנות עבורו כרטיס למשחק וגם להתפלח. ניסינו להגיב בכוח עם החלוצים, אבל לא היינו יצירתיים מספיק והתקשינו להגיע למצבים".

בצד השני, טל בנין חגג ניצחון בכורה: "עברנו לא מעט בזמן האחרון. יש לנו קבוצה מגובשת בלי קשר לתוצאה היום. לקחנו שלוש נקודת חשובות, היינו זקוקים לניצחון הזה. האנשים כאן עושים עבודת קודש ואני מקדיש את הניצחון לכל קבוצת מכבי נתניה. דווקא במשחק קשה מול האלופה הצלחנו לנצח. אחמד סבע הוא בחור עם עוצמות ואני מאמין שנראה ממנו עוד דברים בהמשך".

הכובש אחמד סבע סיכם: "הניצחון יותר חשוב מהשער שלי. שיחקנו טוב גם נגד מכבי תל אביב, אבל באנו למשחק חוץ מול קבוצה חזקה כמו קרית שמונה, ואני שמח שיצא לי להבקיע גול יפה. אני לא רוצה לדבר על הנבחרת, יש אנשים שישפטו ויחליטו אם אני מתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully