וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ברק יצחקי הורחק בבכורה באנורתוזיס

החלוץ ראה אדום ישיר ארבע דקות אחרי שנכנס ב-1:1 הביתי עם פראלימני. שער לאסולין ב-0:3 של סנטאנדר. 90 דקות לנאתכו

ברק יצחקי רשם הערב (שבת) בכורה איומה ב-1:1 הביתי של אנורתוזיס מול פראלימני. החלוץ נכנס כמחליף בדקה ה-63 והורחק כעבור ארבע דקות באדום ישיר אחרי עבירה גסה. לאחר ההרחקה אוהדי אנורתוזיס התפרעו והשליכו חפצים למגרש. השופט ירד מכר הדשא, אך חידש את המשחק כעבור מספר דקות. וויליאם בואבנטורה כבש ראשון למארחים (45), אך לאונרדו דה סילבה איזן שתי דקות בתוך המחצית השנייה. תוצאה מאכזבת לקבוצה של רוני לוי שנמצאת עם ארבע נקודות אחרי שני משחקים. משה אוחיון נכנס לשש הדקות האחרונות.

עוד במחזור השני בקפריסין, יובל שפונגין שיחק 90 דקות ב-1:1 של אומוניה מול אתניקוס אכנאס, בעוד אוהד לויטה לא שותף. אלקי לרנקה הפסידה 3:1 לאלופה א.א.ל לימסול. רועי בקל פתח ושיחק 62 דקות בעוד ניסו קפילוטו לא נכלל בסגל.

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אחרי הכישלון בנבחרת ישראל, חזר היום (שבת) ביברס נאתכו לקבוצתו הרוסית רובין קאזאן וגם שם הוא נחל אכזבה. הקשר הישראלי פתח בהרכב קבוצתו ושיחק 90 דקות במשחק בו הפסידה רובין קאזאן 1:0 ללוקומוטיב מוסקבה של סלאבן ביליץ'.

דימיטרי טראסוב כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-52 וסידר למקומיים ניצחון, ששיפר את מאזן הנקודות שלהם ל-16 והם צמודים לזניט סנט פטרסבורג. מנגד, הקבוצה של נאתכו רק במקום השמיני עם 12 נקודות מתוך 24 ועוד עלולה להידרדר למקום התשיעי בתום המחזור. בסך הכל, לרובין זה היה הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים.

קשר רובין קאזאן ביברס נאתכו חוגג שער. Epsilon, GettyImages
מזייפים. נאתכו/GettyImages, Epsilon

*** בבלגיה גל שיש התכבד בשער ראשון במדי בוורן, כשהמגן הישראלי איזן ל-1:1 בדקה ה-12 במשחק החוץ מול גנק בו כבש ילה ווסון ראשון למקומיים. שיש השלים 90 דקות ודחק מקרוב אחרי כדור קרן, שהגיע אחרי ששוער גנק הדף בעיטה של ברק בדש (83 דקות). מוחמד גדיר הפצוע לא שותף אצל בוורן, וכך גם אליניב ברדה הפצוע בגנק.

שלומי ארבייטמן ולירוי צעירי לא נכללו בסגלי קבוצותיהם ב-0:2 של מכלן על גנט, מתן אוחיון לא נכלל בסגל ב-2:3 של שרלרואה על מונס.

*** גיא אסולין כבש שער בכורה במדי ראסינג סנטאנדר, שגברה 0:3 בבית על רקראטיבו והשיגה ניצחון ראשון העונה. הקשר נכנס כמחליף בדקה ה-53 וכעבור חמש דקות ראה את חאירו כובש את הראשון. אנדריה קלוג'רוביץ' כבש בפנדל בדקה ה-62 ואסולין חתם עם בעיטה מדויקת בתוספת הזמן.

*** בצרפת, ספגו עדן בן בסט (ששיחק 90 דקות) וברסט הפסד שלישי העונה, כשנכנעו 3:1 בניס. אחרי מחצית מאופסת, התעוררה ניס, וכבשה פעמיים בתוך שש דקות: קודם מרגליו של קאמל מריים שירה כדור טוב מחוץ לרחבה בדקה ה-46, ואז בדקה ה-51 מנגיחה מוצלחת של נמנייה פייצ'ינוביץ'. ברסט כלל לא הגיעה למצב במחצית, ובדקה ה-67 כבש אריק באוטה אחרי מהלך קבוצתי נפלא. ג'ונתן אייטה רק צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-78, ולנטין אייסריק כבש את הרביעי בתוך תופסת הזמן ופול פאייס חתם את תוצאת המשחק כשצימק ל-4:2 דקה מאוחר יותר.

*** סלטיק, ללא בירם כיאל הפצוע, המשיכה לזייף והפסידה 2:1 לסט. ג'ונסטון בחוץ. כריס קומונס העלה את סלטיק ליתרון כבר בדקה הרביעית, אך גרגורי טאדה ורוואן ויינה ביצעו מהפך והשאירו את הנקודות בבית. סלטיק עם שמונה נקודות בלבד אחרי חמישה מחזורים.

*** אבירם ברוכיאן לא נכלל בסגל פולוניה ורשה, שסיימה ב-1:1 ביתי את משחקה מול יגלוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully