וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רמת גן ועירוני רמת השרון נפרדו ב-1:1

דויד מנגה דחק מקרוב (6) את הראשון של האורדונים העונה בליגה, אסי בלדוט השווה (77) וסידר נקודה לבני טבק בבכורה

הפועל רמת גן מתקדמת בקצב שלה. אחרי שני מחזורים ללא נקודות או שערים, האורדונים אירחו את עירוני רמת השרון באצטדיון הלאומי השומם ברמת גן, השיגו את השער המיוחל, אבל הסתפקו ב-1:1 ונקודה ראשונה. דויד מנגה העלה את המארחים ליתרון בדקה השישית, אבל אסי בלדוט העניק לבני טבק נקודה בבכורה עם שער שוויון בדקה ה-77.

ג'יבריל סידיבה, אקס מכבי תל אביב, פתח לראשונה בקישור של רמת גן, שהגיעה מעודדת לאחר התיקו הדרמטי בגביע הטוטו מול הפועל באר שבע. כ-1,000 אורדונים חגגו כבר אחרי שש דקות, כשמנגה הרשית מקרוב לאחר טעות של גל ניר. רמת השרון ניסתה לחפש את השוויון, והשיגה אותו רק לאחר החילופים ההתקפיים שביצע טבק, כולל הכנסתו של אפרים טאקה הפעלתן. בלדוט איזן את התוצאה עם שער בכורה שלו בקבוצתו החדשה בדקה ה-77.

חלוץ הפועל רמת גן דויד מנגה חוגג שער עם ישראל זגורי. נמרוד סונדרס
שער ראשון העונה לאורדונים. דויד מנגה עם החברים/נמרוד סונדרס

רמת השרון ניצלה את פגרת הנבחרות כדי לרענן את עמדת המאמן על רקע השינויים שהתרחשו בהנהלה. ניסן יחזקאל הוחלף על ידי בני טבק, שכבר הדריך את הקבוצה, ויחד עימו מקווים ברמת השרון להמשיך ולצעוד קדימה. עוד לפני הפגרה רמת השרון רשמה ניצחון ראשון העונה 1:3 על הפועל עכו. ברוך דגו פתח לצידו של אסי בלדוט בקישור הקדמי, בעוד שמשה אבוטבול מתופקד בקישור האחורי. בהתקפה עלה כחלוץ בודד חריסטיאן קירובסקי, שכן רן יצחק ואדריאן פרננדס הפצועים חסרים.

אסי בלדוט שחקן עירוני רמת השרון. נמרוד סונדרס
דאג לשוויון. אסי בלדוט/נמרוד סונדרס

מהלך המשחק

דקה 6: גול! זגורי פרץ בצד שמאל והעביר כדור רוחב בחצי גובה, השוער ניר שמט ומנגה דחק מקרוב פנימה. שער ראשון העונה להפועל רמת גן, שמוליכה 0:1.

דקה 12: מנגה חיפש את השני שלו, אבל בעט כדור חופשי מעל המשקוף.

דקה 30: בלדוט הגביה לרחבה, קירובסקי נגח היישר לידיים של ארקין.

דקה 53: הגנת רמת גן פישלה, קירובסקי ניצל זאת וכבר עבר את ארקין, אבל נבלם ברגע האחרון.

דקה 77: גול! בלדוט ירה מהאוויר מ-12 מטרים אל הרשת של ארקין וקבע שוויון. 1:1.

דקה 86: איזו הזדמנות למנגה. החלוץ קיבל מסירת רוחב מעזריה המחליף, אבל החמיץ מקרוב.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, עוז יפרח, ברנאר אוננגה, טל מעבי, ג'יבריל סידיבה, וובה בראון (קרלוס צ'קאנה, 61), עומר בוקסנבוים, ישראל זגורי (אביב עזריה, 81), דויד מנגה, אנטון ארחיפוב (מיכאל זנדברג, 70).

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יורדן מילייב (אפרים טאקה, 46), עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, תום מנשרוב, משה אבוטבול, ברוך דגו (אור אוסטווינד, 46), אסי בלדוט, חריסטיאן קירובסקי (יניב לביא, 88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully