וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי סטרוברי לא ישחק בהפועל חולון, יחתום בציבונה

הגארד, שהחזיק באופציה למצוא קבוצה אחרת עם חוזה גבוה יותר, העדיף את הקבוצה הקרואטית, והוא אמור לחתום בקרוב

די ג'יי סטרוברי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, סיכם אמנם מוקדם יותר החודש לעונה אחת בהפועל חולון, אבל היום (שבת) מתברר כי הוא לא ישחק בשורותיה אחרי שהוא סגר בציבונה זאגרב.

כזכור, הגארד החזיק באופציה של עשרה ימים למצוא חוזה גבוה יותר בחו"ל, וכך גם קרה. סטרוברי חיפש לעצמו קבוצה בסין וקיווה להשיג חוזה של מעל ל-200 אלף דולר בקבוצה שמשחקת ביורוליג או ביורוקאפ. בינתיים הצדדים הגיעו לסיכום כספי וסטרוברי אמור לחתום על החוזה שלו בקרוב. כעת חולון תנסה למצוא גארד אחר, אחרי שמוקדם יותר החודש בוטל הסיכום שהיה לה עם לות'ר הד לאחר שהוא סירב לחתום על חוזה ניסיון.

בעונה שעברה סטרוברי שיחק כאמור בירושלים, במדיה הוא קלע 16 נקודות בממוצע למשחק וחילק 2.5 אסיסטים. סטרוברי, בוגר מכללת מרילנד, נבחר על ידי פיניקס עמוק בתוך הסיבוב השני בדראפט 2007 ונטל חלק ב-33 משחקים במדי הסאנס בעונה הבאה. בהמשך שיחק בפורטיטודו בולוניה האיטלקית, עבר פציעה קשה בברך שבגינה לא שיחק למעלה משישה חודשים ובשנה האחרונה הוא שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA ולאחר מכן בריטאס וילנה. ב-19 משחקים בליגה הליטאית הוא העמיד ממוצעים של 5.5 נקודות ו-2.2 אסיסטים ב-16.9 דקות משחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully