וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן שיקגו: "נמשיך לעקוב אחרי אור ברוך בישראל"

15.9.2012 / 11:20

הנהלת הקבוצה הודיעה על השאלת החלוץ הישראלי לבני יהודה, ולא על רכישתו. קלופס: "הוא יוכל לצבור דקות באופן סדיר"

בני יהודה תתארח הערב (שבת, 19:00, ספורט 1) אצל הפועל תל אביב במחזור השלישי, כאשר דרור קשטן יחסר את צמד חלוצי הרכש החדשים שלו, אור ברוך ואדם הרפקה, זאת לאחר שהשחרורים הבינלאומיים שלהם משיקגו פייר ו-MTK בודפשט בהתאמה הגיעו באיחור למשרדי המועדון.

הנהלת שיקגו פייר פרסמה הודעה באתר הרשמי שלה, ובה נכתב: "מועדון הכדורגל שיקגו פייר מודיע בזאת כי ביום חמישי הושאל החלוץ הישראלי אור ברוך לקבוצת בני יהודה תל אביב. החלוץ בן ה-20 יצטרף באופן מיידי לקבוצה מתל אביב. על פי כללי המועדון וליגת ה- MLS, לא ייחשפו פרטי העסקה".

"השאלה זו תספק לאור ברוך את האפשרות לצבור דקות משחק באופן סדיר", אמר מאמן שיקגו פרנק קלופס לאתר הרשמי של המועדון. "אור היה מעוניין לשחק בישראל ובני יהודה מתאימה לרצונות שלו. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי תהליך ההתקדמות וההתפתחות שלו בזמן שהוא ישחק בישראל".

כזכור, לאחרונה פרסמנו שברוך יגיע בהשאלה לבני יהודה, על אף הודעת הזהובים כי הוא חתם על חוזה ארוך טווח. מתווה העסקה שנרקמה מדברת ככל הנראה על השאלה בעונה הראשונה עם אופציית רכישה של בני יהודה בסיום העונה הראשונה.

בעונה שעברה כבש ברוך שני שערים במדי שיקגו ולזכותו גם שני בישולים ב-28 הופעות במדי הקבוצה האמריקאית. ברוך הפך בעונה האחרונה לשחקן הרכב קבוע בנבחרת הצעירה של גיא לוזון והוא צפוי להוביל את התקפת הנבחרת בטורניר היורו 2013 שיערך בקיץ הבא בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully