וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן ערך לערן לוי שיחה קשה: ”מצפה לשינוי”

14.9.2012 / 12:16

מאמן בית"ר ירושלים נזף בחלוץ. שחקנים בקבוצה: "ערן אחד השחקנים הכי חשובים, לא צריך לעשות לו לינץ' על כל דבר קטן"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) אימון שחרור לאחר משחק ההפסד אתמול 2:1 למ.ס אשדוד בביתה של האחרונה, הפסד שהותיר אותה עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה משחקים. המאמן אלי כהן לקח את שחקניו לאסיפה, העיר הערות מקצועיות אך בעיקר ניסה לעודד אותם ואמר להם: "תרימו את הראש, אנחנו קבוצה חזקה. אסור לנו בשום מצב להתחיל את המשחק עם הפקרות כזאת ולהיקלע למצב של 2:0, אבל נלמד כדי שזה לא יחזור. אנחנו קבוצה שתדבר השנה, לא ניתן לאף אחד לשבור אותנו או לעשות מאתנו קבוצת תחתית".

לאחר מכן לקח המאמן את ערן לוי לשיחה אישית. בין השניים קיימת אווירה מתוחה בשבועות האחרונים עקב חוסר שביעות רצון מקצועית של המאמן מהשחקן. כהן אמר ללוי כי הוא מאוכזב ממנו ומצפה ממנו לשינוי מידי. הוא דרש ממנו לאבד הרבה פחות כדורים, וכמו כן ביקש מהשחקן להיות פחות מוחצן, ולהפסיק את ההערות והצעקות על שחקנים במגרש ובחדר ההלבשה.

לוי נראה פגוע אחרי השיחה ושחקנים סיפרו: "אסור שאלי יגמור אותו. ערן הוא אחד השחקנים הטובים היום בקבוצה אם לא הטוב ביותר. לא צריך לעשות לו לינץ' על כל דבר קטן. אתמול הוא העיר לדינו על ההחמצה שיכולנו להשוות ופתאום נהיה מזה פיצוץ כי זה ערן לוי. די, שיתעסקו בדברים אחרים".

המאמן כהן שידר אופטימיות והוסיף הבוקר: "בית"ר תחזור להיות בית"ר. יכולים לרדת עלינו ולנסות לגמד אותנו, אבל בנינו סגל חזק שיתחבר, יתגבש ויעשה דברים יפים השנה. אני מאמין גדול בשחקנים האלה. הם עברו קיץ קשה מאוד ונתנו מעצמם עבור המועדון, וכולם יראו את זה בעתיד".

על דומיניק גלאבינה אמר: "הוא עדיין לא בכושר אבל בעוד חודש כולם יראו כמה הוא משמעותי לקבוצה. הוא 10 קלאסי שיודע לשחק בין הקישור לחלוצים. הוא יתרום למועדון הזה המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully