וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לערן לוי: "שתוק או שאני מעיף אותך מפה"

13.9.2012 / 21:43

מאמן בית"ר זעם על השחקן, שהתעמת עם שקבורץ ובן שושן, שאמר לו: "תדבר אלי בכבוד". מזרחי: "אנחנו עדיין לא ברצלונה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מ.ס אשדוד ממשיכה להוביל את ליגת העל עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים (לראשונה בהיסטוריה של תולדות המועדון), אחרי שהפעם ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים. לעומת זאת, קבוצתו של אלי כהן עדיין לא השיגה ניצחון העונה, ובתום שלושה מחזורים היא השיגה נקודה אחת בלבד.

עוזר מאמן בית"ר ירושלים, ז'אן טלסניקוב, ניהל את המשחק במקומו של אלי כהן המורחק ולקח קשה בעיקר את המחוייבות של שחקניו. בסיום הוא אמר: "במחצית השניה השתפרנו, אבל שילמנו על טעיויות שנובעות מחוסר ריכוז וחוסר אחריות. לקבוצה הזאת יש הרבה פוטנציאל, אבל בכל שבוע אתה צריך להוכיח שאתה ראוי. אנחנו חייבים להבין שלפני היופי והאסתטיקה, צריך ערכים בסיסיים של ספורט ומחוייבות. במחצית הראשונה לא היה את זה לשחקנים שלנו. זה לא שהם לא רצו או שהם לא היו טובים, זה נובע מאלמנטים שקשורים לחשיבה, וכשאתה לא חושב נכון אתה מקבל גולים".

"לפעמים יש תחושה שהקבוצה שלך בעניינים", הוסיף טלסניקוב. "אבל בזמן השדה קורים הדברים האמיתיים. צריך לשנות את הגישה והחשיבה ולהבין שבכל שבוע אתה צריך להמציא את עצמך מחדש. בית"ר ירושלים קבוצה מצויינת עם קהל מצוין, ואנחנו נתמודד במקומות הגבוהים. לא נכריז על אליפות עכשיו, אבל לא ניכנע ונגיד שנתמודד עם קבוצות התחתית. יש לנו הרבה עבודה, אבל אלי כהן והצוות עושים את כל מה שדרוש. אנחנו נרים את עצמנו וננצח".

כהן עצמו אמר בסיום: "התחלנו לא מוכנים את העונה אבל יש לנו קבוצה טובה שעוד תדבר חזק. ערן לוי היה חלש מאוד בשני המשחקים האחרונים והוא צריך להשתפר כדי לפתוח בהרכב. אין איתו שום בעיית משמעת אלא רק בעיה מקצועית, אם הייתה בעיית משמעת הוא לא היה בסגל".

אחרי ההפסד שחקני בית"ר היו עצבניים מאוד בחדר ההלבשה. השחקנים התלוננו: "לא יכול להיות שלפני שאנחנו מתחילים משחק כבר 2:0 ואנחנו רודפים אחרי היריב משחק שלם. זה הורג אותנו".

ערן לוי נכנס לחדר ההלבשה וגער על הבלם דינו שקבורץ, ממנו ביקש מספר פעמים להעביר לו כדורים. אלי כהן ששמע את לוי מעיר לבלם אמר לו: "שלא תעיר לו. תשתוק ומיד אחרת אני מעיף אותך מפה". עמית בן שושן, ששמע את לוי, השתיק אותו ואמר לו: "תרגיע, לא צריך עכשיו בלגנים פה. זה לא המקום והזמן לזה, גם ככה הכל כרגע רותח". לוי ענה לבן שושן בצורה מעליבה והקפטן אמר לו: "תדבר אליי יפה, אני לא עוד אחד מהילדים שאתה צועק עליהם. תן כבוד".

היחסים בין אלי כהן ללוי מתוחים מאוד לאחרונה וגם היום המאמן העביר לספסל מספר פעמים מסרים כועסים ביחס לצורה בה החלוץ עורך את החימום וז'אן טלנסיקוב העיר לשחקן. במועדן אומרים כי ישנו משבר בין המאמן לשחקן וכבר מחר מעריכים כי כהן יזמן את לוי לשיחה ואולי אף איציק קורפניין יהיה חלק ממנה על מנת להרגיע את העניינים לפני שיהיה מאוחר מדי.

טלסניקוב שהיה עד לאירוע ביקש משני השחקנים להפסיק, הרגיע את העניינים והאירוע הסתיים. שחקן בקבוצה אמר על כך: "לא צריך לעשות מזה יותר מדי. גם ככה מחפשים את ערן בכל פינה. הוא מוחצן ובסך הכל היה עצבני שלא הצלחנו להשוות, יש לנו מספיק בעיות אחרות".

המאמן אלי כהן מעוניין לשחרר שני שחקנים מהסגל, ככל הנראה לירון דיאמנט ואופיר עמרם, על מנת לחזק את ההגנה בבלם. במידה וזה לא יקרה עד סגירת חלון ההעברות בעוד שבוע, יצטרך כהן לחפש שחקן חופשי בעמדה זאת.

רביבו: "ראיתי שהרוש מחוץ לשער"

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי סיכם: "אני לא ראיתי את בית"ר מגיעים להזדמנות כל המחצית הראשונה בעוד שאנחנו היינו צריכים לגמור את המשחק עם עוד 2-3 הזדמנויות שהיו לנו. מה שחשוב לנו זה הניצחון היום, הוא היה משמעותי מאוד. באנו מהשניה הראשונה מלאי התלהבות, לחצנו אותם ולא נתנו להם להתמסר. אין משחקים קלים בכדורגל, אנחנו עוד לא ברצלונה, ואני שמח מאוד עם הניצחון".

דוד רביבו, שכבש את השער הראשון לאשדוד: "ראיתי את אריאל הרוש מחוץ לשער, בעטתי וזה נכנס. אני מקווה שלשילוב ביני לבין מקרייב תהיה המשכיות ובינתיים אנחנו עושים את זה על הצד הטוב ביותר. אנחנו מקום ראשון, נהנה מהחג ואחר כך מכבי חיפה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully