וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "מכבי חיפה היא יותר מקבוצה בשבילי"

14.9.2012 / 8:11

הבלם נחת בארץ: "תמיד אמרתי שבארץ אשחק רק בחיפה". במועדון טוענים: שחר לא ינהל מו"מ על ידין במקביל למכבי ת"א

צילום ועריכה: דרור פיקלני

דקל קינן, שסיכם את תנאיו במכבי חיפה, נחת הבוקר (שישי) בארץ, בדרכו להצטרף לקבוצה. הבלם בן ה-28 שגדל במועדון, סיפר שעדיין ישנם פרטים אחרונים שצריכים להיסגר בין קבוצתו, קרדיף סיטי, לירוקים, אך הוא צפוי להיות מושאל ולעמוד לרשותו של ראובן עטר החל מהמחזור הרביעי שיתקיים בשבוע הבא.

"יש עוד מספר פרטים לסגור מול קרדיף אז שום דבר לא רשמי, אבל אני מקווה שזה ייסגר", אמר הבלם בן ה-28, "תמיד אמרתי שמכבי חיפה זה יותר ממועדון כדורגל בשבילי. זה הבית ואמרתי שכל עוד ירצו אותי, זו הקבוצה היחידה בה אשחק בארץ. הייתה לי שיחה גם עם ההנהלה וגם עם הצוות המקצועי והסיטואציה טובה לשני הצדדים, גם לי וגם לקבוצה. אני מחכה כבר לאימון הראשון".

הקשר לירוי צעירי לא ינחת בסוף השבוע בישראל, כפי שתוכנן, לאחר שראובן עטר הודיע להנהלה שהוא מתלבט לגביו. כזכור, אתמול אמר עטר למקורביו במועדון כי הוא נוטה להחתימו, אך ההתלבטות נובעת מהעובדה שצעירי אינו קשר אחורי קלאסי. בסביבתו של השחקן אמרו אתמול כי גם אם העסקה תיחתם, זה לא יקרה לפני תחילת השבוע.

חיפה שלחה כבר מסר לאביחי ידין כי הוא רצוי במועדון, אבל לא מתכוונים לנהל משא ומתן במקביל למכבי תל אביב, מתוך הערכה כי הדבר יגדיל משמעותית את דרישותיו. ככל הידוע, בחיפה מוכנים לשלם לידין פחות מ-200 אלף דולר, בעוד שהקשר דורש סכומים גבוהים בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully