וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פיליאבסקי חושש למעמדו בעקבות הגעת קינן

13.9.2012 / 11:24

עטר בונה על הישראלי בהרכב מכבי חיפה. המאמן להנהלה: שוקל מחדש את צירוף צעירי. אנדלובו לא פרק את הכתף

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכת וידאו: יותם בן דוד

הבלם דקל קינן אמור לחתום היום רשמית במכבי חיפה, זאת לאחר שאתמול סיכם לעונה הקרובה. חיפה הציעה תחילה להחתים את קינן על חוזה ארוך טווח עם אופציה לסיום ההתקשרות בסיום כל עונה, אך הצדדים סיכמו על מתווה דומה: בתום העונה ייפגש קינן עם איתמר צ'יזיק והנהלת הקבוצה ויחליט האם הוא נשאר עונה נוספת, או עוזב כשחקן חופשי. גם שכרו ייקבע מחדש. לאחרונה שוחח מאמן הנבחרת אלי גוטמן עם קינן והוא יעקוב אחריו במשחקים הבאים. על פי ההערכות של אנשי הנבחרת, קינן יוזמן לצמד המשחקים מול לוקסמבורג בחודש הבא.

שחקנים בחיפה סיפרו כי הבלם אנדריי פיליאבסקי חשש למעמדו בעקבות הגעת קינן, וזאת בגלל הביקורת על יכולתו בשני המשחקים הראשונים. עטר בונה על אדין צוצאליץ' וקינן במרכז ההגנה ופיליאבסקי אמור לשמש כינור שלישי. לאור המצב שנוצר, אוראל דגני יתחרה על עמדת המגן הימני.

המאמן ראובן עטר ביקש אתמול מראשי המועדון לשקול פעם נוספת את נושא צירופו של הקשר לירוי צעירי, שכבר סיכם בקבוצה, אם כי הוא הבהיר כי הנטיה שלו היא להחתים את שחקנה של מכלן. מאחר ומועד ההעברות מסתיים ביום חמישי הבא, ומדובר בשבוע בו חל ראש השנה, עטר צפוי לאשר או לא לאשר את ההחתמה כבר בסוף השבוע. אופציית אביחי ידין וקובי דג'אני טרם ירדה מהפרק.

הקשר חן עזרא לא מתכוון לנסוע בשבת למשחק מול באר שבע, והוא ילון אצל קרובי משפחתו המתגוררים סמוך לוסרמיל, לשם יגיע ברגל. הנושא אושר מול ראשי מכבי חיפה שהגיבו אתמול: "רצונו של אדם, כבודו. נעשה הכל כדי לסייע לו".

חלוץ הירוקים דינו אנדלובו עבר היום בדיקה בשל פציעתו בכתף במשחק נבחרת דרום אפריקה. תוצאות הבדיקה שללו פריקה או כל צורך בהתערבות כירורגית. השחקן יערוך מחר מבחן כשירות לקראת המשחק בשבת ורק לאחריו יתברר אם הוא יוכל לשחק. ויאם עמאשה צפוי לפתוח על הספסל. עטר לא תרגל אתמול הרכב, אך לא נראה שיערוך שינויים גדולים.

בחיפה הבהירו אתמול כי הפיצוי שקיבל יוריצה בוליאט, 150 אלף יורו, כולל בתוכו את מרכיב השכר שלא שולם לו מאז תחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully