וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דקל קינן חתם לשנה

12.9.2012 / 20:15

בלם קרדיף חוזר לקבוצתו לשעבר וישחק שם בעונה הקרובה. משומר על המשחק מול באר שבע: "מרגש לשחק מול אלישע לוי"

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכת וידאו: יותם בן דוד
אייל משומר שחקן מכבי חיפה (ימין) עם אמיר אדרי שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
מפגש מסקרן. משומר ואדרי/קובי אליהו

בלם קרדיף דקל קינן סיכם לעונה אחת במכבי חיפה. זאת לאחר שהירוקים הגיעו לסיכום עם נציגו גלעד קצב. כזכור, השחקן ניהל בימים האחרונים מו"מ עם הירוקים, אולם בסופו של דבר התעכב הסיכום בשל העובדה שהייתה מחלוקת לגבי אורך החוזה. קינן דרש חוזה לעונה אחת, בעוד מכבי חיפה רצתה שיחתום לארבע שנים. או לחילופין, יסכם עד תום העונה אם אופציה של המועדון לעונות נוספות.

מכבי חיפה קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ הקשה בשבת הקרובה מול הפועל באר שבע, ללא מאמן הקבוצה ראובן עטר. במקומו הגיעו השוער אמיר אדרי, שיעמוד בין הקורות במקום ניר דוידוביץ' הפצוע, והמגן אייל משומר. כזכור, למכבי חיפה עדיין יש 0 נקודות לאחר שני הפסדים במחזורי הפתיחה, למכבי תל אביב בבלומפילד ולעירוני קרית שמונה בבית.

ג'ואל דמאו יהיה הקשר האחורי היחיד שיפתח מול הפועל באר שבע. הבלם דקל קינן טרם סיכם בקבוצה, אולם במכבי חיפה טוענים שעניין השכר לא יהווה מכשול. נראה כי הפער המשמעותי בין הצדדים כרגע הוא אורך החוזה. קינן מעדיף חוזה לעונה אחת, חיפה לטווח ארוך יותר. כך או כך, במועדון ממשיכים להעריך שהשחקן יסגור עד תחילת השבוע ויגיע לישראל בשבוע הבא.

אמיר אדרי שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
לא מסתכל על זה כמשחק מול אלישע לוי. אדרי/קובי אליהו

שוער הקבוצה אמיר אדרי אמר: "כבוד גדול מאוד לשחק כשוער ראשון במכבי חיפה. גדלתי במועדון הזה, אני אוהב אותו. יש לי הזדמנות להוכיח את עצמי השנה. אני מחויב למועדון ואנסה לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר.

אדרי נשאל האם הוא רוצה להוכיח משהו לאלישע לוי, שהעדיף על פניו את בויאן שראנוב: "אני לא צריך להוכיח כלום לאלישע לוי. אנחנו באים כקבוצה וחשוב לנו לנצח ולהשיג את הנקודות. אנחנו מגיעים אופטימיים ומקווים להשיג שלוש נקודות. יש לנו משימה חשובה ביום שבת, אנחנו צריכים לקחת את הנקודות. המאמן מכין אותנו טוב למשחק. אנחנו לא רואים מצב שנפסיד במשחק הזה. אני צריך לבוא בשיא המוכנות למשחק הבא".

מגן הירוקים אייל משומר התייחס לעובדה שכבש כבר שני שערים בגביע הטוטו ואמר: "מגיל קטן שיחקתי קשר וחלוץ, אחר כך עברתי להיות מגן ימני. גם בתור מגן אני יודע לתקוף. להבקיע שערים בגביע הטוטו זה טוב, אבל אני מקווה לתרגם את זה בליגה".

משומר נשאל מה לא עובד במכבי חיפה השנה ואמר: "בסך הכל אנחנו מציגים יכולת משחק טובה מאוד, פשוט צריכים לתרגם את זה לאורך כל המשחק ולא לפרקים. אני בטוח ומאמין שבהמשך נצליח לשחק כך לאורך שלבים ארוכים ונהיה קבוצה הרבה יותר טובה. אנחנו צריכים להשתפר הגנתית ואני מדבר על כל הקבוצה ולא רק על רביעיית ההגנה.

על המפגש הצפוי מול אלישע לוי אמר משומר: "יהיה מרגש לפגוש את אלישע. הוא עשה דברים נפלאים במועדון ותרם הרבה. אנחנו לא משחקים נגד אלישע והמטרה שלנו היא לבוא ולנצח.

"לא פשוט לקבל כל כך הרבה ביקורת על משחק ההגנה. זו ביקורת על כל השחקנים. אנחנו רואים את זה בצורה חיובית כי בסך הכל הדברים האלה יכולים לשפר אותנו ולעלות אותנו למעלה. אנחנו צריכים לקחת את הדברים הלא טובים ולשפר אותם".

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
נראה מחויך. עטר באימון היום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully