וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אני איש ארסנל, אך מוקדם לחשוב על העתיד"

מנג'ר התותחנים הגיב לדיווחים על כך שיוצע לו חוזה חדש: "הוכחתי כבר את מחויבותי למועדון ואני רק רוצה להצליח"

אחרי שמנכ"ל ארסנל איבן גזידיס רמז כי יוצע למנג'ר הקבוצה ארסן ונגר חוזה חדש, התייחס הערב (חמישי) הצרפתי להצהרות הללו. ונגר, שמכהן כמנג'ר ארסנל מזה 16 שנה, מסיים את חוזהו הנוכחי בקיץ 2014, אבל כרגע הוא עדיין לא מעוניין לדבר על העתיד שלו.

"נותרו לי עוד שנתיים לחוזה", אמר ונגר לאתר הרשמי של המועדון, "מה שחשוב לי הוא המשחק מול סאות'המפטון בשבת ואני חושב שהראיתי את המחויבות שלי למועדון בעבר. אני איש ארסנל ואני חושב שתמיד הראיתי את זה. אני צריך לראות אם אצליח או לא. אם לא אצליח אולי איאלץ לשקול את עתידי.

"אני במועדון מספיק זמן כדי לבטוח באנשים שאני עובד איתם. אבל קודם אבחן את ההופעה שלי ורק אחר כך אקבל החלטה. כרגע, אנחנו עדיין לא בשלב הזה. שנתיים הן הרבה זמן בעבודה שלי. אני רק רוצה להצליח במועדון ככל שאוכל. כרגע, אני לא במצב לחשוב על עתיד ארוך טווח. אנחנו רוצים להצליח העונה וזה הכל".

ונגר יחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-63, אבל הוא לא חושב עוד כמה זמן נותר לו כמנג'ר. "אני לא יודע", הוא אמר, "אני חייב לשקול את זה לפי הגיל שלי, ותמיד צריך לבדוק אם יש לך את הכושר, התשוקה והמחויבות שדורש התפקיד. לאחר מכן, אתה צריך לקבל את ההחלטות. אני מקווה שאהיה אינטליגנטי מספיק כדי לנתח את ההופעות שלי מספיק טוב. אני רק רוצה להצליח. אני רוצה להצליח בכל יום ולעבוד בכל יום".

על העונה הנוכחית, אמר הצרפתי: "זו עונה מיוחדת מאוד בשביל המועדון, מפני שנראה שיש לנו פוטנציאל. מה שחשוב לנו הוא לממש את הפוטנציאל הזה. יש לנו גישה חיובית, רוח חיובית ופוטנציאל טוב. הדבר היחיד שאני מרוכז בו הוא לראות כמה רחוק אפשר יהיה להגיע העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully