וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: ישראל בדרך לאליפות אירופה?

הנבחרת של זלינגר ניצחה 0:3 את שבדיה, ואם תנצח בשישי את סלובקיה תוכל להתמודד על עלייה אוטומטית לאליפות אירופה

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף פתחה הערב (חמישי) בהצלחה את החלק השני של טורניר מוקדמות אליפות אירופה, כשניצחה 0:3 את שבדיה במשחק שהתקיים באולם "מטרווסט" ברעננה. במשחק השני בטורניר שמתקיים בארץ הפתיעה ספרד כשניצחה 2:3 את סלובקיה. כזכור, בסיבוב הראשון של הטורניר שהתקיים בסלובקיה, ישראל ניצחה את ספרד והפסידה לסלובקיה. המשמעות של התוצאות הערב היא שישראל עלתה זמנית למקום הראשון, והיא תוכל לשמור עליו אם תנצח את סלובקיה ביום שישי (18:30, אולם מטרווסט). הנבחרת שתסיים ראשונה בבית תעפיל אוטומטית לאליפות אירופה ב-2013, בעוד שהנבחרת שתסיים שניה תשחק בשלב פלייאוף כדי לנסות ולהגיע לאליפות.

מול שבדיה, הנבחרת פתחה בהתלהבות רבה ומייד עלתה ליתרון 0:5, מהלך שחייב פסק זמן של המאמנת השבדית. הצהובות כחולות חזרו מפסק הזמן וצימקו את הפער, אך בתום המערכה הנבחרת ברחה לניצחון 21:25. במערכה השנייה מאמן הנבחרת אריה זלינגר החליף את המוסרת שני פחם בקפטנית רון פונטי ובנוסף, אלה קולנוגורוב תפסה את המשבצת של אניה ויליקי. הכחולות לבנות מחקו פיגור 17:14 בדרך ליתרון 20:21 ומשם לניצחון 22:25 ולמרות ניסיונות חזרה של השבדיות, 0:2 ישראל. השישייה הישראלית השתלטה על העניינים במערכה השלישית ופתחה יתרון שבע שלא נתן צ'אנס לנבחרת השבדית לחזור למשחק, ניצחון ישראלי במערכה 17:25 קבע 0:3 בסיום שמקפיץ את ישראל למקום הראשון בבית. "לדעתי נכנסנו טוב למשחק, כל תותח ירה ופגע. אבל צריך לקחת בחשבון שנבחרת שבדיה אמנם חסרת ניסיון אבל מדובר בנבחרת טובה שלא קל לשחק מולה" אמר בסיום המאמן זלינגר, "ייתכן שגם מחר נפתח עם שני פחם כמוסרת למרות שרון הייתה טובה היום ועזרה לעשות את השינוי. אפשר לסיים במקום הראשון בבית, יהיה קשה, אבל זה אפשרי" סיכם מאמן נבחרת ישראל.

12 אסים של הכחולות לבנות סידרו יתרון מכריע כשגם ההתקפה של הנבחרת הייתה יעילה עם 46 אחוזים לעומת 34 אחוזים של הסקנדינביות. אבל הסיפור הגדול של הערב היה טלי ארטמנקו שסיפקה 25 נקודות עם 59 אחוזים. בנוסף לארטמנקו, מורן צור 8, אניה ויליקי 7 בלטו בנבחרת.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully