וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חברי ההנהלה החדשה הקפיאו את כל הערבויות

13.9.2012 / 15:04

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חברי ההנהלה מימשו את תוכניתם. באסם שוהאנה: "התפטרנו, לא יסדרו אותנו בצורה כזו"

שוב בלגן בבני סכנין. חברי ההנהלה החדשה של הקבוצה הקפיאו הבוקר (חמישי) את כל הערבויות שנתנו, מה שהביא למצב בו אף שחקן לא יוכל לעבור יותר בבקרת התקציבים. המשמעות בטווח המיידי, אותה הודיעו בבקרה לאנשי סכנין, היא כי מקסים ז'וס, ירו בלו ועלאא אבו סלאח לא עברו בבקרה ולא יכולים להיות בסגל הקבוצה למשחק מול הפועל עכו, שייערך ביום שבת הקרוב.

כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט, חברי ההנהלה קיבלו החלטה למשוך את כל הערבויות, זאת לאור העובדה שההנהלה הישנה לא התפטרה מתפקידה והבוקר הם אכן מימשו את איומם, הגיעו לבקרה והקפיאו את הערבויות שלהם.

למרות הודעת הבקרה, לפיה לא יכולים חברי ההנהלה החדשה למשוך את הערבויות, הרי שהם סבורים אחרת והיום אף הוציאו צו בית משפט, שמאשר את הקפאת הערבויות. הם מאמינים כי בהמשך הדרך יאושר להם גם למשוך את כל הערבויות, מה שיכניס את המועדון לבעיות פיננסיות קשות במיוחד.

יו"ר ההנהלה החדשה באסם שוהאנה אמר היום לוואלה! ספורט: "זהו, התפטרנו סופית. אף אחד לא יסדר אותנו בצורה החוצפנית הזאת. אנחנו אנשי עסקים, לא כאלה שבאו מהרחוב. חוק זה חוק וכל חבר עמותה שמתפטר, רשאי למשוך את הערבויות שלנו וזה בדיוק מה שנעשה".

בשל הבעיות החריפות בהנהלה, עלו קולות בקרב שני הצדדים, ההנהלה החדשה והישנה, לפיהן קיים חשש כי המאמן שלומי דורה יתפטר: "לא נופתע אם לשלומי יימאס מכל מה שקורה ומכל השכונה שמתנהלת והוא יבקש לעזוב. הוא מאמן מצוין, אבל לכל אחד יש גבול", אמר גורם בקבוצה. בסביבת המאמן אמרו שבשלב זה אין לו כל כוונה לעזוב את הקבוצה.

ביום רביעי דיווחנו על כוונות הנהלת בני סכנין

בני סכנין בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully