וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ההנהלה החדשה דורשת בחזרה את הערבויות

12.9.2012 / 19:33

ההנהלה דורשת את התפטרות ההנהלה הישנה ולא תמשוך את הערבויות. בבקרה הבהירו כי לא ניתן למשוך ערבויות שהפוקדו

חברי ההנהלה החדשה של בני סכנין יפנו בשבוע הבא לבקרת התקציבים בבקשה למשוך את הערבויות שהפקידו לטובת העברת התקציב של המועדון בליגת העל. כזכור, ביום ראשון הודיעו ששת חברי ההנהלה החדשה שהם מתפטרים ועוזבים את כל עיסוקי הקבוצה, אך לאחר התערבות ראש העיר הסכימו להשהות את ההתפטרות עד יום חמישי. עם זאת, הם הבהירו שאם חברי ההנהלה הישנה לא יתפטרו, הם יכניסו לתקוף את ההתפטרות ויעזבו לחלוטין את הקבוצה.

בינתיים לא נראה שחברי ההנהלה הישנה מתכוונים להתפטר, והיו"ר שאהר חלאיילה אמור להמשיך בתפקידו, מה שיוביל לכך שחברי ההנהלה מתכוונים כבר ביום שישי בבוקר להודיע רשמית על עזיבתם את הקבוצה. למרות ההחלטה, בבקרת התקציבים הבהירו שאין אפשרות למשוך ערבויות שכבר הופקדו וחברי ההנהלה החדשה עשויים לפנות לערכאות משפטיות בנושא כדי להחזיר לעצמם את הכסף שהפקידו.

היו"ר המיועד, באסם שואהנה אמר הערב לוואלה! ספורט: "בינתיים לא נראה שיש שינוי. אנחנו מחכים עד מחר בערב לראות מה קורה. לא ניתן שינהלו אותנו ונבקש למשוך את הערבויות. הבקרה אמרה שאנחנו לא יכולים? אז נפנה לערכאות משפטיות אם יהיה צורך. אם לא נהיה ההנהלה כשבידנו כל הסמכויות- לא נהיה בכלל בקבוצה".

שואהנה התייחס גם לפגישה שלו אתמול עם חלאיילה ואמר: "יש רושם שאנחנו ברוגז. זה לא נכון, אנחנו מדברים והכל בסדר בינינו. אבל בנושא הקבוצה אנחנו חושבים שאנחנו צריכים לנהל וזה מה שהבטיחו לנו. נחכה עד מחר ונראה מה יהיה". מי שעדיין ממשיך לפעול כדי לנסות ולגרום לדברים להסתדר הוא ראש עיריית, סכנין מאזן גנאים, שבכל מקרה יבקש מחברי ההנהלה החדשה שלא למשוך את הערבויות כדי שלא לגרום לצרות פיננסיות במועדון.

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully