וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "לא קל להתכונן למשחק בסגל חסר"

מאמן מכבי ת"א הלין על ההכנות להפועל חיפה אך הוסיף: "שמח ש-8 שחקנים שלנו שיחקו בנבחרות. גם לספרד תתקשה מול רוסיה"

קובי אליהו

פגרת הנבחרת הגיעה בזמן לא טוב עבור מכבי תל אביב. הצהובים של אוסקר גרסיה פתחו את העונה בדיוק כמו שהם חלמו לפתוח אותה, עם צמד ניצחונות על מכבי חיפה ומכבי נתניה ומאזן מושלם. המומנטום כאמור, נקטע בשל פגרת הנבחרת, אבל כעת מוכנים במכבי למבחן הבא, מול הפועל חיפה בקרית אליעזר (שבת, 16:45).

מספר שחקני הקבוצה שיחקו במשחקים הבינלאומיים בשבוע החולף וביניהם יואב זיו, איתן טיבי, מהראן ראדי וגל אלברמן, ששיחקו עם הנבחרת הבוגרת, כמו גם מואנס דאבור, עומר ורד ויגיל ביטון, שנסעו עם הצעירה למחנה אימון באוסטריה. בנוסף, וינסנט אניימה שיחק עם נבחרת ניגריה ולמעשה, הסגל של הצהובים היה חסר במרבית ההכנה.

היום (חמישי), ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ובה השתתפו המאמן אוסקר גרסיה והמגן הימני עומר ורד. גרסיה עסק תחילה בשבוע הנבחרות שחלף: "אני מאוד שמח עבור שחקני הקבוצה ששיחקו בנבחרת. בעיקר עבור מהראן ראדי, לו זו הייתה בכורה בנבחרת. זו הייתה אחת המטרות שלי, שמאמן הנבחרת ייקח שחקנים ממכבי תל אביב, זה חשוב עבורנו". על התבוסה של ישראל 4:0 לרוסיה הוא הוסיף: "רוסיה נבחרת חזקה, לא קל לשחק נגדם. יש להם שחקנים מוכשרים מאוד והם היו מאוד טובים. גם לנבחרת ספרד קשה לשחק היום מול רוסיה, אבל אני מעדיף לא לדבר על הנבחרת, אלא על מכבי".

לקראת המשחק בשבת הוסיף הספרדי: "חשוב להתחיל את העונה טוב. אנחנו יודעים שצפוי לנו משחק קשה ואנחנו צריכים להתכונן היטב. עכשיו קיבלנו את כל השחקנים הבינלאומיים והתחלנו להתכונן. לא קל להתכונן למשחק ככה בסגל חסר, אבל אני שמח כי שמונה שחקנים שלנו שיחקו בנבחרות, זה טוב לקבוצה וטוב לשחקנים". על סיום מועד ההעברות שהולך ומתקרב הוא אמר: "ג'ורדי יכול לענות טוב יותר ממני לגבי רכש עד לסיום מועד ההעברות. אני יכול לדבר על השחקנים שאני רואה באימונים".

גרסיה נשאל על היכולת החלשה של קבוצתו בניצחון 0:1 על מכבי נתניה במחזור הקודם והשיב: "אם תסתכלו על המשחק מול נתניה שוב, תראו שהחזקנו בכדור. לא הגענו להרבה הזדמנויות, כי קשה לשחק נגד קבוצות שמשחקות ככה, אבל אני רגוע, כי אני יודע שנשחק טוב יותר ויהיו לנו יותר מצבי כיבוש. לא יודע אם כבר נגד הפועל חיפה, אבל בוודאי בהמשך. אנחנו משתפרים ואני בטוח לגבי העתיד, בתקווה שנתראו את זה כבר ביום שבת".

לגבי העובדה כי הוא לא מתרגל 11 שחקנים פותחים לפני המשחקים הבהיר המאמן: "ככה כולם מרוכזים במשחק, כל אחד יכול לשחק וחשוב לי שכל השחקנים יחשבו על המשחק. יש שחקנים שאם הם יודעים יום או יומיים לפני שהם לא בהרכב, האימונים שלהם פחות טובים. כל המאמנים שלי הודיעו תמיד על ההרכב שעתיים לפני המשחק, לא יום לפני".

ורד, שכאמור השתתף במחנה האימונים של הנבחרת הצעירה ויפגוש את קבוצתו הקודמת, הוסיף: "משחק קל בטח שלא צפוי. הניצחון האחרון שלנו שם היה ב-2004, אז לא יהיה טיול. אנחנו מאוד רוצים להמשיך את הפתיחה הטובה ולחזור הביתה עם עוד שלוש נקודות. יש צוות מקצועי שמחליט על שחקנים שצריך להביא. תחרות זה אף פעם לא דבר רע ואמשיך לעבוד קשה כל אימון כדי להוכיח שמגיע לי לשחק".

כל שחקני הנבחרות, כולל וינסנט אניימה, נטלו חלק באימון הקבוצה היום. מי שנעדר הוא הקשר דור מיכה, שסבו נפטר. מחר, אחרי אימון הצהריים, תצא הקבוצה למלון בחיפה ובו תשהה עד למועד המשחק.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully