וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי גאיר זכה באליפות העולם באגרוף תאילנדי

הישראלי בן ה-16 ניצח בגמר שנערך ברוסיה יריב טורקי שבסיום הקרב סירב ללחוץ את ידו: "היה לו קשה לקבל את ההפסד"

איתי גאיר בן ה- 16 ,בן המושב יציץ בשפלה, זכה אתמול (רביעי) בקטגוריית הנוער באליפות העולם באגרוף תאילנדי אשר נערכה בסנט פטרבורג ברוסיה. בתחרות משתתפות למעלה מ-100 מדינות ומגיעים לתחרות אחת לשנתיים מטובי המתאגרפים בעולם כדי לכבוש את התואר ולקבל את ההכרה העולמית של ארגון זה.

גאיר השתתף בקטגוריית הנוער לגילאי 16 עד 18 וחצי ובמשקל 57 ק"ג - מה שאומר שהוא המתאגרף הכי צעיר בקטגוריית הנוער. הישראלי ניצח ארבעה קרבות יום אחרי יום וזכה לבסוף במדליית זהב בקרב צמוד מאוד נגד הטורקי, שהיה גדול מאיתי בגיל והיה אלוף עולם ואירופה לשעבר.

בקרב הראשון איתי ניצח את קירגיסטאן ועלה לרבע גמר נגד מתאגרף קוריאני שגם אותו הוא ניצח.בחצי גמר עלה איתי מול מתאגרף שבדי בוגר (בן 17 וחצי) וניצח אותו.

רועי הייזלר, מאמנו של איתי: "איתי מתאמן רק שלוש שנים, ולכן מדובר בהישג יוצא דופן. הכישרון הגדול יחד עם המשמעת העצמית וההתמדה השתדלו והביאו לנו אלוף עולם ישראלי חדש, בענף שמועמד להפוך לענף אולימפי".

איתי, התייחס לקרב מול הטורקי ולעובדה שזה סירב ללחוץ לו את היד: " היה קרב צמוד וקשה אבל בסוף הרימו לי את היד. באתי ללחוץ לו (טורקי) את היד אבל הוא הסתובב וירד מהזירה. נראה לי שזה קרה כי היה קשה לו לקבל את ההפסד כי הוא אלוף עולם ואירופה לשעבר"

יו"ר התאחדות אילת, התאחדות הענפים הלא אולימפיים בישראל, אריק קפלן: "זהו הישג שני בשנתיים האחרונות לאגרוף התאילנדי בישראל , ענף המתפתח בארץ והופך להיות פופולרי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully