וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "לברון עולה לרמה הבאה, זה נראה מפחיד"

חברו של קינג ג'יימס בהיט חלק לו מחמאות: "השמיים הם הגבול עבורו, הוא משתלט על המשחק". ג'יימס ודוראנט מתאמנים יחד

האולימפיאדה כבר הרחק מאחורינו ושחקני ה-NBA מתחילים להתמרק לקראת העונה החדשה שבפתח. שניים מהם הם חברי הנבחרת האמריקאית, שגרפה את הזהב בלונדון, לברון ג'יימס וקווין דוראנט, שלגמרי במקרה גם נפגשו ראש בראש בסדרת הגמר האחרונה, שהסתיימה כזכור בניצחונם של ג'יימס ומיאמי 1:4 על דוראנט ואוקלהומה סיטי.

אותה סדרה קשוחה לא פגעה בחברות בין ג'יימס לדוראנט, שכאמור העבירו חלק לא קטן מהקיץ יחד והשבוע הם התכנסו ל"שבוע הגיהנום 2". מדובר במסורת שהשניים החלו בעונה שעברה, במסגרתה הם מעבירים שבוע אימונים רצחני, עם שני אימונים יומיים, במטרה להתכונן לעונה החדשה.

השילוב הזה, בין שניים מכוכבי הליגה שמשחקים בקבוצות יריבות, אולי נראה מוזר משהו לחלק מהאנשים, אבל הוא ממש לא מפריע לדווין וויד, שהתפנה כדי לדבר מעט על חברו להיט: "הם התאמנו ביחד בקיץ שעבר ויש ביניהם יחסים מעולים. אלו שניים מהשחקנים הכי טובים שיש והם לוקחים דברים זה מזה. הם רואים את מוסר העבודה אחד של השני ודוחפים את עצמם כדי להשתפר. לברון הוא כבר סוג של וטרן, בעוד שדוראנט הוא העתיד של המשחק".

לגבי לברון עצמו, וויד היה מלא מחמאות: "השמיים הם הגבול עבורו. יש לו כבר שלושה תארי MVP ואני לא יודע כמה הוא עוד ייקח, אבל רק עכשיו הוא באמת מתחיל להשתלט על המשחק ולהבין כל מה שקורה בו. הכל מתחבר לו וזה נראה מפחיד. הוא היה דומיננטי מהמשחק הראשון ולקח את הרמה שלו לשלב הבא. זה לא פשוט".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully