וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: דודי סלע יפתח מול גו סואדה

המחבט הבכיר של ישראל יפתח את ההתמודדות מול יפן: "מכיר אותו שנים". ויינטרוב יעלה אחריו מול נישיקורי. רן: "מרגישים נוח"

נבחרת הדייויס תחל מחר (שישי, 07:00, שידור ישיר בספורט 5) בטוקיו את המפגש עם יפן על העלייה לבית העליון. כזכור, הנבחרת שתנצח במפגש הזה תשוב לבית העליון ותשחק בסיבוב הראשון שלו בפברואר 2013. במידה וישראל תפסיד, היא תשחק בשנת 2013 בבית האירופי-אפריקאי מספר 1.

ביום חמישי נערכה הגרלת סדר המשחקים בה נקבע כי המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע (98 בעולם), יעלה ראשון (07:00 שעון ישראל) למשחק מול המחבט מספר שתיים של יפן, גו סואדה (53). אמיר ויינטרוב (223) יעלה לאחר מכן לפגוש את קאי נישיקורי (16) בעוד בשבת אנדי רם ויוני ארליך יפגשו את הצמד היפני טאצומה איטו ויואיצ'י סוגיטה.

המשחקים בשישי ובשבת יחלו בשעה 7:00 בבוקר שעון ישראל (13:00 שעון מקומי). אגב, בנבחרת הביעו עוד לפני ההגרלה תקווה כי סלע יהיה זה שיפתח את ההתמודדות והטניסאי עצמו אמר: "אני מרגיש מוכן פיזית ומקווה לעלות ראשון".

הקפטן אייל רן הגיב: "ההגרלה לשביעות רצוננו. עבדנו קשה עד עכשיו, אנחנו מתאמנים לפי הדרך שלנו ומרגישים נוח באימונים. אני משוכנע שהשחקנים יעשו את המקסימום ונעשה הכל כדי לנצח".

סלע הוסיף: "אני מכיר את סואדה כבר שנים, שיחקנו בנוער יחד ואני מצפה למפגש מולו. כולנו בכושר מצוין, וניתן את ה-100 אחוז שלנו כדי לנצח. מקווה שאת היום הראשון נסיים עם נקודה אחת לפחות".

יוני ארליך: "מצפים לקרב קשה, עם זאת אנחנו מגיעים מפוקסים, מוכנים ובכושר טוב. המשטח כאן הוא כמו זה שאנחנו רגילים אליו בישראל. דודי אפילו מכיר את המשטח מטורנירים ששיחק בטוקיו. לגבי מזג האוויר, אמנם חם פה, אבל בסך הכל די דומה לישראל, גם מבחינת הלחות וגם מבחינת החום".

אנדי רם מצא את הזמן לצחוק עם העיתונאים כשאמר: "אני מופתע ששיבצו אותי לשחק בזוגות. ביקשתי מהקפטן שאני רוצה לעלות ליחידים אבל זה לא עזר. יוני ואני מאוד מנוסים, משחקים הרבה שנים ביחד ואני מקווה שהניסיון יעזור לנו לנצח בזוגות, וגם ייתן השראה לדודי ואמיר ביחידים".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully