וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסה בונסו: "מתכנן לשחק עם מכבי ת"א בפיינל פור"

12.9.2012 / 22:55

הבריטי שינחת בשבת ויערוך בדיקות: "נרגש להגיע, אשוב לכושר בקרוב". עתאמאן: "אם הוא נפצע, זה היה באולימפיאדה"

שחקן מכבי תל אביב פופס מנסה בונסו. GettyImages
יעשה כל מה שצריך עבור הקבוצה. מנסה בונסו/GettyImages

לאחר לא מעט חוסר ודאות באשר למצבו הרפואי, צפוי פופס מנסה בונסו לנחות ביום שבת הקרוב בארץ, במטרה להצטרף למכבי תל אביב. ראשי המועדון מבהירים כי על מנסה בונסו לעבור בדיקות רפואיות מטעמם בכדי לשחק בקבוצה, ובשיחה הערב עם וואלה! ספורט התייחס השחקן למצבו. "אני לא בטוח מה התוכניות לגבי הבדיקות ומתי עליי לעבור אותן", אמר מנסה בונסו. "מה שהקבוצה תבקש ממני, זה מה שאעשה. אני נרגש להגיע למכבי ולישראל".

מה מצב הברך שלך? האם התחלת להתאמן?

"אני עובר שיקום וזה משתפר כל יום. אני כבר עושה כמה דברים על הפרקט, אבל אדבר עם הצוות המקצועי והרפואי של מכבי כשאגיע ביום שבת ואעשה מה שצריך. לא דיברתי עדיין עם דיוויד בלאט. עשיתי מבחן כושר כאן קטן וצייצתי עליו בטוויטר, בלי שום קשר לבדיקות במכבי. אני מנסה להגיע לעונה הזאת בכושר הכי טוב ואנסה להגיע עם מכבי לפיינל פור. זו היתה אחת המטרות העיקריות שלי ברגע שחתמתי במכבי. אני מתכנן לשחק במועדון, להישאר בריא ולשחק בלונדון עם מכבי בפיינל פור".

לשאלה מתי ישוב לכושר מלא, ענה מנסה בונסו: "אני לא יודע, עדיין לא דיברתי עם צוות המאמנים, אבל אני יודע שזה יהיה מאוד בקרוב. מי שהוציא את את כל השמועות על כך שהקריירה שלי הסתיימה טועה ומטעה, זה ברור. הופתעתי שעשו את זה, אבל הכל בסדר. אני בקשר עם אנשי מכבי ומצפה ליום שבת".

מאמנו בעונה שעברה בקישטאש, ארגין עתמאן, התייחס אף הוא בשיחה עם וואלה! ספורט לגבי מצבו של מנסה בונסו: "בעונה שעברה לא היתה לו פציעה בברך והוא לא התלונן בשום אימון או משחק על הברך שלו. אם היתה לו פציעה - זה התרחש במשחקי האולימפיאדה. הוא רשם עונה מצויינת והוא שחקן טוב מאוד. הוא נתן את כל כולו ורציתי אותו בגלאטסראיי העונה. הצענו לו הצעה גבוהה אבל הוא רצה לשחק ביורוליג ובמכבי תל אביב".

על הציטוטים בתקשורת הטורקית, שציטטו את אחד מראשי בשיקטאש, אמר עתמאן:"אני לא חושב שזה נכון שמישהו בבשיקטאש אמר את זה בתקשורת. אני חושב שהיתה אי הבנה בין המראיין למרואיין בטורקיה, כי זה לא נכון". בתוך כך, מכבי תל אביב תקיים מחר משחק אימון סגור מול מכבי חיפה.

מאמן אפס פילזן ארגין עתאמן. ברני ארדוב
לא מאמין שהדברים בטורקיה אכן נאמרו. עתמאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully