וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קאר וגרין החלו להתאמן בקבוצה

12.9.2012 / 15:41

השניים יחפו על הסגל הדליל של האלופה, אבל לא צפויים להצטרף כעת. שרמדיני ומנסה בונסו צפויים להצטרף בקרוב

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן לעונה שבפתח, כאשר בינתיים מי שמשתתפים באימונים שלה הם יניב גרין וקורי קאר. בקבוצה מבהירים כי נוכחותם בינתיים היא זמנית והם הצטרפו לאימונים בשל הסגל הדליל של הצהובים, אך לא פוסלים אפשרות שאם גרין ירשים, הוא יוכל להשתלב בסגל הקבוצה.

במכבי תל אביב ממתינים בציפייה לנחיתת שחקני החיזוק האחרונים, גיורגי שרמדיני ופופס מנסה בונסו, שאמורים להגיע לארץ בימים הקרובים. שחקני הנבחרת השייכים לקבוצה, גיא פניני וליאור אליהו, יצטרפו גם הם לסגל ואז תוכל מכבי תל אביב לפתוח באופן רשמי את הכנותיה לקראת עונת המשחקים בסגל מלא.

אחת השאלות שנותרה פתוחה כרגע נוגעת למנסה בונסו, שאמור להגיע בשבת וצפוי לעבור בדיקות גופניות מקיפות עם נחיתתו. רופא מטעם המועדון יבחן את ברכו של הסנטר האנגלי, בה עבר לפני מספר שבועות ניתוח אורתוסקופיה, כאשר הצטרפותו לקבוצה מותנית בבדיקות הרפואיות אותן עליו לעבור.

כזכור, לפני מספר ימים טען השחקן בראיון עם וואלה! ספורט כי "הרופא אמר שבתוך כמה שבועות אני אחלים לחלוטין והברך תהיה במצב טוב מתמיד. עברו כבר שבועיים מאז האורתוסקופיה, אני מרגיש מצוין והרגל מתחזקת בכל יום", והעריך שהוא יהיה כשיר תוך מספר שבועות.

שאלה נוספת נוגעת ליוגב אוחיון. בשלב הזה טרם התקבלה החלטת הבורר מטעם פיב"א בעניינו. מבחינת הצהובים, אוחיון הוא שחקן הקבוצה, אבל במועדון ממשיכים להמתין להחלטת הבורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully