וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "חאבי מרטינס יהיה בונוס גדול בקישור שלנו"

מאמן באיירן מתרשם מהרכש החדש: "הוא השתלב מצוין". על שווינשטייגר: "אני מאושר מקצב ההחלמה שלו והחזרה לעניינים"

אחרי שני ניצחונות בפתיחת העונה, 0:3 בחוץ על גרויטר פירת ו-1:6 ביתי מול שטוטגרט, תחזור באיירן מינכן ביום שבת לבונדסליגה אחרי פגרת הנבחרות. הבווארים יארחו את מיינץ, במטרה לשמור על המקום הראשון בליגה הגרמנית, ולאחר שבועיים בהם עבד המאמן יופ היינקס באופן פרטני ומיוחד עם השחקנים שלא זומנו לנבחרות הלאומיות שלהם. היום (רביעי) התראיין היינקס לאתר הרשמי של באיירן מינכן וענה בין היתר על שאלות בנוגע לחאבי מרטינס, המאבק על מקום בהרכב, היריבה בסוף השבוע והמשחק מול ולנסיה בשבוע הבא.

"היה חשוב מאוד ששחקנים כמו שווינשטייגר ומרטינס יישארו ויתאמנו ביחד בשבועיים האחרונים, כיוון שהם לא התאמנו הרבה עם הקבוצה העונה", אמר היינקס, "שווינשטייגר נחוש, אנרגטי ונהנה מהכדורגל שלו. הוא שיחק טוב נגד שטוטגרט וזה נתן לו ביטחון. הוא החלים, ואני מאושר מזה".

על חאבי מרטינס אמר המאמן הוותיק: "הוא יהיה בונוס גדול מבחינתנו. הוא מוסיף לנו המון איכות בקישור, מה שנותן מוטיבציה לכולם. אבל גם חאבי יצטרך לשחק ולהילחם על מקומו בהרכב. כמובן שיש לו את התמיכה המלאה שלי, בדיוק כמו כל שחקן אחר. בינתיים הוא משתלב טוב. חאבי הוא בחור מאוד פתוח, מעין דמות רגועה כזו ובחור שכולם אוהבים מהרגע הראשון. ברגע שהוא הגיע, חאבי ידע את השם של כולם, השחקנים, המאמנים ואפילו הפיזיותרפיסטיים. אני מניח שהוא עשה שיעורי בית באינטרנט".

על קמפיין ליגת האלופות המתקרב ובא, אמר מאמן סגנית אלופת אירופה: "אני מצפה לזה. המשחקים בליגת האלופות הם הדובדבן על עוגת הכדורגל. ולנסיה היא קבוצה חזקה. היא עשתה תיקו בחוץ מול ריאל מדריד ובקושי הפסידה לברצלונה. היא קבוצה איכותית מאוד. יחד עם זאת, אנחנו רוצים לפתוח את הקמפיין ברגל ימין ולהראות להם מי הבוס, בדיוק כמו שעשינו מול מנצ'סטר סיטי בעונה שעברה. אני לא חושב שיהיו השפעות שליליות בגלל ההפסד שלנו בגמר אשתקד. שכחנו מזה כבר והתגברנו על זה. נהיה מספיק מוכנים אחרי שנשמע את המנון ליגת האלופות".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully