וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטי קאסורלה: "אוהב את העמדה החדשה שלי כחלוץ שני"

שחקן ארסנל, שנבחר לשחקן החודש של התותחנים, נשמע שמח מהפתיחה בצפון לונדון: "אם נשחק עקבי, ננצח הרבה השנה"

סנטי קאסורלה השתלב מצוין בארסנל ואפילו הספיק כבר להיבחר לשחקן חודש אוגוסט על ידי האוהדים עם רוב עצום של 72.3 אחוזים.

היום (רביעי) התראיין קשר נבחרת ספרד ל"אל פאיס" ודיבר שם על ההשתלבות שלו בפרמיירליג ועל העובדה ששיבוצו כקשר חופשי מאחורי החלוץ היא העמדה בה הוא בא טוב יותר לידי ביטוי. כזכור, ארסנל פתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו 0:0, אך במחזור השלישי ניצחה 0:2 באנפילד, כשקאסורלה מבשל את השער הראשון ללוקאס פודולסקי וכובש בעצמו את השני.

"ארסנל שילמה תמורתי הרבה כסף והתפקיד שניתנו לי הוא האהוב עלי", אמר קאסורלה, "אני אוהב את סגנון המשחק הזה של הקבוצה. פילוסופית המשחק של ונגר היא לשלוט במשחק ואני אוהב להחזיק בכדור. מעבר לכך, הבוס הציב אותי בעמדה של חלוץ שני עם כל החופש שאני רוצה שיהיה לי. הוא אמר לי להיות רגוע ושאשחק איפה שאוכל לתרום הכי הרבה לקבוצה. הפתיע אותי באימונים לקראת העונה כשוונגר שיבץ אותי כחלוץ שני. הגעתי לשחק בכנפיים עם החופש לנוע למרכז, אבל ונגר מיד הציב אותי במרכז. עם ארטטה, דיאבי, רוסיצקי ו-ווילשר, שמחלים מפציעה, אנחנו הולכים להחזיק הרבה בכדור".

קאסורלה החמיא לבן ארצו וחברו בארסנל מיקל ארטטה, שעזר לו להתאקלם לחיים באנגליה: "ארטטה עזר לי מאוד, הוא אמר לי שהכדורגל הרבה יותר מהיר ופחות טקטי מספרד. זה יותר לתת ולקחת. מיקל עזר לי ללמוד את סגנון המשחק פה ואמר שאם נשחק באופן עקבי נוכל ליצור הרבה סכנה ולנצח בהרבה משחקים. ונגר רוצה שארטטה כפיבוט הגנתי והוא עושה את מצוין. הוא נותן איזון אמיתי והוא יכול להשיג את הכדור מהר ולהניע אותו בצורה ספקטאקולרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully