וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן קרלוס פררו הודיע כי יפרוש בסוף אוקטובר

הספרדי בן ה-32, שזכה בעבר ברולאן גארוס ודורג ראשון בעולם, הודיע כי יפרוש אחרי טורניר ולנסיה: "אין לי אמביציה כמו בעבר"

אחרי הפרישה של קים קלייסטרס ואנדי רודיק, הודיע היום (רביעי) טניסאי צמרת נוסף על פרישה מהטניס. חואן קרלוס פררו הספרדי, שדורג בעבר במקום הראשון בעולם, הודיע כי יסיים את הקריירה שלו באוקטובר אחרי 14 שנה, במהלכן זכה ב-16 תארים כולל ברולאן גארוס. פררו בן ה-32 אמר כי יפרוש לאחר טורניר ולנסיה מסבב ה-500 של ה-ATP, העיר בה גדל.

"טורניר ולנסיה 500 יהיה הטורניר האחרון שלי, על הבמה הכי גדולה שאפשר", אמר פררו בהצהרה הרשמית. פררו, שכונה "המוסקיטו", זכה ברולאן גארוס ב-2003 והגיע לגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה באות ההשנה. הוא זכה ב-15 תארים נוספים והגיע ל-17 משחקי גמר נוספים. אך לאחרונה פררו בקושי שיחק והיה פצוע במשך חודשיים.

"העונה, פציעות מנעו ממני לשחק בצורה עקבית וזו הייתה שנה מורכבת בשבילי כיוון שגיליתי על המגרש שלא הייתה לי את האמביציה שהייתה לי בעבר אחרי 14 שנה ברמות הכי גבוהות", הוסיף פררו שבשנת 2003 הפך לספרדי השני שמאייש את המקום הראשון בעולם אחרי קרלוס מויה וכמובן לפני עלייתו של רפאל נדאל, "אתגעגע מאוד לתחרותיות. זה יהיה משהו שקשה להתגבר עליו. בין הזיכרונות שלי תהיה תמיד הזכייה בגביע דייויס ב-2000, כיוון שאז הבנתי כמה זה חשוב למדינה שלי. אבל בשביל שחקן לזכות בתואר גרנד סלאם ולהפוך למקום הראשון בעולם זה הדבר הכי חשוב. אני מתחיל שלב חדש בחיים שלי עם התרגשות עצומה. אמשיך להיות מעורב בטניס דרך טורניר ולנסיה, האקדמיה, ארגון הצדקה שנושא את שמי ופרויקטים נוספים".".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully