וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "עדיין אופטימי לגבי סיכויי הנבחרת"

12.9.2012 / 14:28

מכבי תל אביב שוב מתכוננת בסגל לחסר להפועל חיפה, שרן ייני וחבריו ביקרו בבי"ח לילדים: "נהנה משיתוף פעולה עם האוהדים"

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, קיבל הבוקר (רביעי) בחזרה לסגל הקבוצה את שבעת שחקני נבחרות ישראל, הבוגרת והצעירה, שחסרו מהאימונים בשבוע האחרון. איתן טיבי, יואב זיו, מהראן ראדי וגל אלברמן חזרו מסגל הנבחרת הבוגרת, מואנס דאבור, עומר ורד ויגיל ביטון שבו ממחנה האימון של הנבחרת הצעירה באוסטריה, והשבעה הגיעו היום לקרית שלום, אך קיימו אימון חלקי בלבד.

השוער הניגרי וינסנט אניימה ישוב היום ממשחק נבחרתו נגד ליבריה, כך שלמעשה לגרסיה נותרו שני אימונים בלבד, מחר וביום שישי, להכין את הקבוצה בסגל מלא לקראת משחק החוץ נגד הפועל חיפה ביום שבת בקרית אליעזר.

הבוקר הגיעו ארבעה משחקני הקבוצה, דור מיכה, אבי סטרול, משה לוגסי והקפטן שרן ייני, לבית החולים 'ספרא' לילדים בתל השומר. הארבעה הגיעו לפעילות משותפת עם אוהדי הקבוצה לקראת ראש השנה, שבמסגרתה ביקרו ילדים חולים וחילקו מתנות ומזכרות מהקבוצה.

"אני מאוד שמח על שיתוף הפעולה עם האוהדים", אמר הקפטן שרן ייני. "האוהדים של מכבי עושים הרבה דברים מחוץ למגרש במהלך השנה, גם איסוף מזון ותרומות לנזקקים. הם תורמים מזמנם בהרבה דברים, וזה חשוב שנשתף איתם פעולה בדברים האלה".

על הביקור בבית החולים לילדים אמר ייני: "זה באמת אירוע יפה, אין כמו לתת קצת מעצמנו, לילדים האלה שסובלים, ובטח בראש השנה ובחגים. אנחנו כאן בשבילם".

ארבעה מחבריו לקבוצה של ייני נכללו אמש בסגל הנבחרת, בתבוסה המבישה 4:0 לרוסיה, והקפטן הצהוב נשאל לדעתו על תצוגת הנפל של הנבחרת. "אני לא חושב שאני צריך להתייחס לנבחרת", אמר ייני, "אני מאחל לה המון בהצלחה ואני בחור אופטימי, אז אני עדיין אופטימי לגבי הסיכויים. אני מקווה שננצח מעתה כל משחק. תמיד אפשר לנצח כל משחק. משחק אחד לא יכול לקבוע שום דבר".

אוהד הקבוצה לירן אוהלי, שלקח חלק בפעילות המשותפת, הוסיף: "כמה אוהדים ואני ביניהם החליטו להקים פרוייקט שנקרא 'אחים לסמל, אוהדי מכבי תל אביב למען הקהילה'. החלטנו לעשות את זה בשיתוף הנהלת המועדון וקיבלנו מהם שיתוף פעולה מלא ומענה. לדעתי זו התחלה של מסורת מדהימה, יש כאן דרך חדשה עם האוהדים".

בתוך כך סיכמה הקבוצה על השאלתם של המגן אורי כהן לס.כ. נס ציונה מהליגה הלאומית וכן השוער השלישי ספיר צלאביאנסקי להפועל הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully