וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בקהאם ירכוש את מלאגה?

בספרד דווח שכוכב גלאקסי ירכוש את המועדון יחד עם אלכסיי לאלאס. סגן הנשיא מכחיש: "אנו לא עוזבים, השקענו כסף"

דייויד בקהאם, כוכב נבחרת אנגליה לשעבר, מככב בימים אלו בקבוצת לוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS ומציג יכולת לא רעה בכלל. אולם ייתכן שבקרוב מאוד הכוכב האנגלי ישנה את הקריירה ויהפוך משחקן פעיל לבעלים החדשים של קבוצת מלאגה הספרדית, כך לפחות מדווח היום (רביעי) ב'אל מונדו' הספרדי.

על פי הדיווח, בקהאם מגבש יחד עם כוכב נבחרת ארצות הברית לשעבר אלכסיי לאלאס הצעה לרכישתו של המועדון הספרדי שנמצא בקשיים כלכליים. הבעלים הנוכחי של המועדון השייח אל ת'אני מעוניין למכור את המועדון, וכבר מכר מספר שחקני מפתח בפגרה כמו סאנטי קאסורלה שעבר לארסנל וסולומון רונדון שעבר לרובין קאזאן.

לפי ההצעה הנרקמת, בקהאם ולאלאס ירכשו 75 אחוזים ממניות המועדון הספרדי. כזכור, מלאגה העפילה העונה לליגת האלופות לאחר שהדיחה בשלב הפלייאוף את פנאתינייקוס והשתתפותה במפעל היוקרתי לראשונה בתולדותיה תכניס למועדון סכומי כסף נאים.

למרות הדיווחים בספרד, סגן הנשיא המכהן של המועדון הספרדי, מויאד שאטאט, מכחיש שההנהלה הנוכחית מתכוונת למכור את המועדון: "לא אמרנו בשום שלב שאנחנו הולכים לעזוב את המועדון. התחלנו פרויקט יפה במלאגה, השקענו כאן הרבה כסף ואין לנו כוונה לעזוב בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully