וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה חאבי מרטינס התגנב לחדר ההלבשה של בילבאו?

בספרד טוענים שהבלם שעבר לבאיירן נכנס ללא אישור למתחם האימונים של האקסית. מרטינס: "מדהים שאנשים מאמינים לזה"

רק לפני שבוע הפך חאבי מרטינס לרכש הכי יקר בתולדות הבונדסליגה כשהצטרף לבאיירן מינכן תמורת כ-40 מיליון יורו, אבל מתברר שהיחסים בינו לבין קבוצתו הקודמת אתלטיק בילבאו לא ממש היו תקינים, כפי שמדווח 'מארקה'. העיתון הספרדי יוצא הבוקר (רביעי) עם סיפור מעניין, אם כי קצת הזוי, ולפיו הבלם הספרדי התגנב בתחילת השבוע למתחם האימונים של הבאסקים כדי לקחת את חפציו האישיים.

על פי אותו דיווח, הבלם הופיע במתחם האימונים של בילבאו בבוקר יום ראשון כדי לקחת את החפצים האישיים, ולאחר שנתקל בדלת נעולה, הוא נאלץ לקפוץ מעל הגדר כדי להשתחל לתוך המתחם. ההתגנבות של הבלם משכה את תשומת ליבם של אנשי האבטחה, ולאחר שביצעו בירור וזיהו את השחקן, הם אישרו לו להיכנס ולקחת את חפציו מחדר ההלבשה שאליו הוא השתייך עד סוף אוגוסט, טרם עבר לבאיירן מינכן.

לצערו של מרטינס, התא בו הוא השאיר את חפציו כבר היה ריק מתוכן וחפציו הועברו למקום אחר, אליו לא הייתה לבלם גישה. מרטינס עצמו הכחיש כמובן את הדברים וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "זה מדהים שאנשים מאמינים שהסיפור הזה הוא נכון". הבלם התייחס לפרשה גם בתקשורת הגרמנית, ואמר: "הגעתי למתחם האימונים של בילבאו ופתחו לי את השער. לא התגנבתי למתחם כמו שאומרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully