וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנזס: "לא מחפש בחורים נחמדים, הבת שלי כבר נשואה"

מאמן הסלסאו, שהשאיר את פרד מחוץ לסגל מול ארגנטינה, מרוצה מה-0:8 על סין: "רצינו לענות לאוהדים על המגרש"

בזמן שהנבחרות הדרום אמריקאיות מתמודדות על הכניסה לגביע העולם, בברזיל יכולים להרשות לעצמם לעשות ניסויים ולערוך שינויים לקראת הטורניר ב-2014. מאנו מנזס, מאמן הסלסאו, החליט להשאיר מחוץ לסגל את פרד, במהלך שזכה ללא מעט תהיות. הנבחרת שלו תתמודד ב-19 בספטמבר נגד ארגנטינה במשחק ידידות, ופרד לא יהיה שם, למרות שהוא נמצא בכושר טוב

פרד כבר הביע את חוסר שביעות רצונו מהמהלך של המאמן, וזה מצידו הסביר את ההחלטה: "אני לא מונע מאף שחקן שתהיה לו דעה חזקה, אני אוהב את אלה שיש להם דעה. אני לא מחפש בחורים נחמדים מכיוון שהבת שלי כבר נשואה. לואיס פביאנו מביא לי גיוון נוסף, דמיאנו דומה לפרד וכבר נמצא בסגל. אני ניסיתי להביא משהו שונה".

המאמן גם התייחס לעובדה שבמשחק נגד דרום אפריקה, שהסתיים בניצחון של הסלסאו 0:1, הקהל המקומי בסאו פאולו שרק לשחקנים בוז, ואתמול (שלישי) ברזיל כבר סיפקה 0:8 אדיר נגד סין. "הנבחרת הגיעה עם תשוקה לסאו פאולו", הסביר מנזס. "היינו צריכים להפוך את ההרגשות הללו לאנרגיה. פשוט רצינו לענות להם על המגרש. נגד סין פשוט רצינו להראות את היכולת שיש לנו. הנבחרת נכנסה לעניינים מהר ולא הסתפקה בכמה שערים. ידענו שאנחנו מסוגלים ליותר נגד דרום אפריקה והראינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully