וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הוציאה שבעה מיליון שקל בעונה על בוליאט

12.9.2012 / 9:32

מתברר: רק לאחרונה נדחתה הצעה מניקוסיה. במועדון טוענים: עסקת קינן לא סגורה. היום: עטר יתייחס למפגש מול אלישע לוי

מכבי חיפה הוציאה שבעה מיליון שקל עבור עסקת יוריצה בוליאט, כך עולה מחיבור כל נתוני העסקה מאז הגיע לישראל מהיידוק ספליט הקרואטית. בחיפה סיפרו אתמול (שלישי) כי בנוסף לסכום רכישתו, כמעט חמישה מיליון שקל, המועדון שילם כשני מיליון שקל עבור שכרו של השחקן, תנאים נלווים ופיצוי תמורת עזיבה. מתברר כי לאחרונה דחו במועדון הצעו מאפואל ניקוסיה תמורת השחקן. הקפריסאים הציעו לשאול את השחקן בחינם תוך השתתפות מלאה בשכרו, עם אופציית רכישה בגובה 700 אלף יורו.

בחיפה חשבו כי לאור הזימון של בוליאט לסגל נבחרת קרואטיה, יוכלו למכור אותו בסכום גבוה יותר ולכל הפחות להחזיר את ההשקעה. כזכור, השחקן שוחרר אתמול מחיפה, שם טוענים כי גובה הפיצוי נע בין 100 ל-150 אלף יורו. "יש לציין כי הקבוצה הרוויחה בשתי העונות האחרונות סכומים לא מבוטלים עבור מכירת שחקנים", מזכירים במועדון, "כך שההפסד שנגרם מהעסקה מתקזז עם עסקאות אחרות, מוצלחות יותר". תקציב חיפה העונה יעמוד על כמעט 45 מיליון שקלים בכפוף לסגירת עסקאות עתידיות מתוכננות.

במועדון טוענים כי עסקת דקל קינן טרם נסגרה וזאת משום שטרם הושג סיכום סופי עם קרדיף לגבי שכרו. היום אמורה להיערך שיחה עם סוכנו גלעד קצב במטרה לקדם את העסקה. עד לאחרונה הבלם לא רצה לחזור לישראל, אך שינה את דעתו לאחר שהבין שהוא זקוק לדקות משחק. שחר הבטיח לקינן כי אם יגיע, הוא יהפוך לשחקן מרכזי בקבוצה. גם עסקת לירוי צעירי טרם נסגרה סופית. השחקן אמור לנחות בקרוב ישראל במטרה לזרז את השחרור הרשמי ממכלן. חלק משחקני הקבוצה סבורים כי הקבוצה זקוקה לשדרוג גדול יותר בקישור האחורי. "צעירי לא קשר אחורי ודמאו הוא סימן שאלה גדול", אמרו. במועדון רוצים מאוד לצרף את אביחי ידין, אבל עד שהקשר לא יעזוב את הפועל תל אביב, חיפה לא תגביר את המאמצים לצרפו. גם קובי מויאל וקובי דג'אני הוזכרו, אם כי נתניה מערימה קשיים על שחרורו של האחרון.

אחר הצהריים (17:10, כפר גלים) תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. המאמן ראובן עטר צפוי להתייחס למפגש המסקרן מול אלישע לוי, שהביא שתי אליפויות לירוקים. היום יצטרפו לקבוצה שחקני הנבחרות. עדיין לא ברור מה מידת כשירותם של דינו אנדלובו ו-ויאם עמאשה למשחק בווסרמיל, אך הם לא אמורים לפתוח. בבאר מצפים שרוב האיצטדיון יהיה מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully