וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוריצה בוליאט שוחרר ממכבי חיפה תמורת 150 אלף יורו

11.9.2012 / 13:09

ההתקשרות בין הבלם למועדון הסתיימה. השחקנים מבינים: בגלל היעדרותם של תמיר כהן ובוקולי, עטר לא יוכל לשנות השיטה

במכבי חיפה מעריכים שעסקת העברתו של הקשר לירוי צעירי תושלם בסוף השבוע, לאחר שקשר מכלן ינחת בישראל במטרה לחתום על חוזה. חיפה טרם קיבלה את שחרורו ממכלן הבלגית, אך מדובר בהליך ביורוקרטי בלבד. עסקת העברתו של דקל קינן תסוכם מאוחר יותר לאחר פגישה עם נציגו גלעד קצב. לאחר הסיכום יגיע קינן לארץ ויחתום על חוזה. הבלם מעדיף חוזה לעונה אחת, בחיפה מעדיפים להחתימו ליותר. אגב, הגעתו של קינן אמורה להוביל לזימונו לנבחרת בחודש הבא, לקראת צמד המפגשים מול לוקסמבורג.

במועדון הביעו אתמול אכזבה מהקשר גוסטבו בוקולי, שהורחק במשחק בקרית שמונה והשאיר את הקבוצה ללא קשר אחורי במגרש, זאת לאחר שהתברר שג'ואל דמאו לא עבר בבקרת התקציבים. כעת דמאו הוא הקשר האחורי היחיד שיכול לשחק בבאר שבע. "יש לנו בעיה גדולה במרכז השדה ועטר יצטרך למצוא פתרון יצירתי, אבל זה יכול לפגוע ביעילות של שחקני ההתקפה. לבאר שבע יש מרכז שדה חזק מאוד", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "יכול להיות שאחרי מה שקרה בשבוע האחרון, עכשיו מבינים למה אסור להתפשר על שחקן בעמדה הזאת".

עטר עצמו לא ישנה את השיטה מול באר שבע מאחר ובסגל שלו יש קשר אחורי אחד. "עכשיו הוא לא צריך להתלבט", אמר גורם במועדון על המאמן. לגבי אביחי ידין, כרגע מדובר בעלויות גבוהות מאוד ובחיפה בודקים האם הם יוכלו להביא אותו לקבוצה. בכל מקרה, העברה לא תתבצע לפני שיגיע לסיכום על פרידה מול הפועל תל אביב.

בתוך כך נודע שיוריצה בוליאט שוחרר רשמית תמורת פיצוי עבור העונה הקרובה, ובכך הסתיימה ההתקשרות בין הבלם למועדון. כעת יוכל בוליאט לחפש קבוצה אחרת, כנראה באירופה כשהוא כבר מחזיק בשתי הצעות מאוקראינה. יש לציין כי השחקן שוחרר סופית לאחר פגישה בין הסוכנת ויקי וקנין להנהלה, כשסכום הפיצוי יעמוד על 150 אלף יורו.

בויאן שראנוב יישאר בקבוצה לפחות עד ינואר. בניגוד לבוקולי, בקבוצה היו מרוצים מהיכולת שהפגין אלון תורג'מן, שהרבה לסכן את השער. הקשר הצעיר דור כוכב שנכנס כמחליף והפגין יכולת טובה ימשיך לקבל הזדמנויות מעטר. חיפה תערוך אחר הצהריים אימון נוסף לקראת הפועל באר שבע ובמועדון כבר מרגישים את המתח לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully