וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו אתם ירוקים בעסק

11.9.2012 / 11:28

מסע הרכש של מכבי חיפה מסמל לא רק פאניקה, אלא בעיקר את אובדן הדרך שלה. חמי אוזן על הלחץ המיותר של עטר ושחר

ההתנהלות של מכבי חיפה בשבועיים האחרונים מזכירה מאוד את הטעויות שנעשו שם עם פתיחת העונה שעברה. רכישות מאוחרות, לחוצות. טלאי, על טלאי, על טלאי. כל פציעה, כל הפסד, מובילים לרכש, לשינוי, למהפך. בעונה שעברה הייתה זו, למשל, הפציעה של אנדריי פיליאבסקי שהובילה להקפאתו הנמהרת, הפעם זה תמיר כהן. יש כמובן הבדל אחד מהותי, והוא שאת העונה הזו מכבי חיפה מתחילה הרבה יותר מגובשת. לירוי צעירי, דקל קינן ואולי גם ג'ואל דמאו, הם שחקנים מוכחים, ובקבוצה שכבר החלה ללבוש צורה יהיה יותר קל לשלב אותם. אבל ספק רב אם זו הדרך.

ייתכן מאוד שחלק מהרכישות יהיו אכן מוצלחות. אף פעם אי אפשר לדעת. אבל עם עובדה אחת מכבי חיפה חייבת להתמודד: לא ייתכן שהמועדון מספר 1 בישראל ירוץ לשוק השחקנים כאשר הקשר האחורי שלו נפצע. לא ייתכן שמועדון כמו מכבי חיפה מגיע לעונת משחקים עם קשר אחורי אחד. הסגל של מכבי חיפה, בלי קשר לרכש המתוכנן באותה עמדה, חייב לכלול עתודות לכל שחקן הרכב. מראש. לקבוצה המפוארת הזו יש שחקני נוער נהדרים, יש מושאלים לא רעים בכלל בכל הליגה, וגם איזה גוסטבו בוקולי שעשה כמה דברים בקריירה. לא אמורה להיות לה בעיה להעמיד סגל עם חלופות בכל עמדה, חלופות שלוקחים אותן ברצינות ברגע ששחקן נפצע. זה מה שמועדון שבטוח בעצמו משדר.

אבל הבעיה המרכזית זו הפאניקה שכל המהלכים האלה משדרים. להזכירכם, מכבי חיפה יכלה לחזור משני המחזורים הראשונים עם שש נקודות. בקבוצה בוודאי יודעים זאת. לקבוצה של ראובן עטר יש בעיות, אבל לחלוטין היא לא שווה אפס נקודות. אלא שמכבי חיפה מתייחסת לעצמה כמו קבוצה ששווה אפס נקודות. שחקנים עוד לא חזרו מחדר הרופאים, וכבר במועדון רצים לרכוש שחקנים. הדמיון למה שנעשה שם בעונה שעברה הוא זועק לשמיים. גם אם זה יספיק לאליפות בליגה העלובה שלנו, זה לא אומר שזה נכון. זו לא מכבי חיפה.

צריך לזכור, שני השחקנים הבאמת מעניינים שמכבי חיפה מצרפת, דקל קינן ולירוי צעירי, לא שיחקו כמעט עונה שלמה. הם חלודים והם חוזרים לישראל אחרי אכזבה, ממנה לוקח זמן להתאושש. פרטים אצל תמיר כהן או כל שגריר שחזר לארץ. לבנות עליהם, בטח בדרך החפוזה הזו, עלול להיות מסוכן. ומה תעשה מכבי חיפה כאשר תגלה זאת, אחרי שני משחקים לא טובים של צעירי. ומה תעשה מכבי חיפה כאשר תגלה שג'ואל דמאו זקוק לעוד כמה חודשים עד שיבין את הדרישות החדשות ממנו. ומה תעשה מכבי חיפה כאשר תגלה שדקל קינן לא פותר את בעיית המהירות בחוליית ההגנה. נראה שאנחנו יודעים את התשובה: תקנה עוד שחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully