וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט: הסיפור של אגייאר סחף את הקוראים

ההיעלמות של אגייאר, העלייה לגמר של צ'לסי והשער המדהים של טים אוורד: אלה היו הכתבות הכי נצפות בוואלה! ספורט השנה

«object width="466" height="350"»«param name="movie" value="http://mm.walla.co.il/archive/1361157-28.swf
"»«/param»«param name="allowFullScreen" value="true"»«/param»«param name="allowScriptAccess" value="always"»«/param»«embed src="http://mm.walla.co.il/archive/1361157-28.swf
" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="466" height="350"»«/embed»«/object»

היעלמות גומא אגייאר

היעלמות מסתורית, סירה שנסחפת בלב ים, שתי נשים שנאבקות על הירושה. נשמע מוכר כשמדברים על ספר של טום קלנסי, אבל זה הרבה יותר מעניין, מסתבר, כשכל זה קורה בעולם האמיתי. עכשיו תשלבו את הסיפור המוזר של גומא אגייאר במדור הספורט ותבינו מדוע הסיפור הזה הפנט כל כך הרבה אנשים.

לכתבה

צ'לסי עלתה לגמר ליגת האלופות

ברצלונה היא הקבוצה הכי אהודה בישראל, ואפשר להבין מדוע הדחה שלה בליגת האלופות יוצרת ריגוש. אבל ל-2:2 ההיסטורי מול צ'לסי הייתה זווית אחרת: הוא שוחק בערב יום הזיכרון ולא שודר. מסתבר שאפילו בעידן הצפייה הישירה יש עדיין אנשים שמעדיפים לקבל דיווח חי כשהמפגש לא משודר בטלוויזיה.

לכתבה

יורוליג: מכבי תל אביב הודחה ברבע הגמר

לא יעזרו טענותיהם של המלעיזים, מכבי תל אביב הייתה ועודנה הקבוצה של המדינה. אנו מרגישים זאת לכל אורך העונה, ובמיוחד לאחר סדרה כל כך דרמטית כמו זו שהייתה מול פנאתינייקוס. אחרי חמישה משחקים שההכרעה בהם נפלה במהלך האחרון בהחלט, לא פלא שהגולשים מוצאים פורקן באינטרנט כדי להסדיר נשימה.

לכתבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

השער של שוער אברטון משער לשער

לאחרונה התחלנו להרגיש שאנשים מאסו בצפייה בשערים יפים. קשה כבר לאתגר אותם עם "כנסו, כנסו, תראו איזה גול". אבל שער כמו זה של טים הווארד מאברטון לא רואים בכל יום, בעיקר משום שמדובר בבעיטה ממגרש שלם. זה לא הקליפ הכי ארוך, אבל הוא הצליח לרתק אנשים לזמן רב, בעיקר בזכות הצפייה החוזרת בשער הנדיר.

לכתבה

גווארדיולה עוזב את ברצלונה

כפי שכבר יכולתם להסיק, ברצלונה ומכבי תל אביב מכתיבות את סדר היום הספורטיבי בישראל, כך שהתפטרות של אחד משני המאמנים הכי מתוקשרים בארץ אינה עניין של מה בכך. עבור הגולשים, התפטרות גווארדיולה סימלה סוף עידן וציפייה לעידן הבא, של ממשיכו טיטו וילאנובה. הם היו סקרנים, ואפשר בהחלט להבין אותם.

לכתבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully