וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום רביעי בת"א: טקס לציון 40 שנה לחללי הי"א

בטקס ישתתפו בין היתר רובי ריבלין, לימור לבנת, דני איילון ואחרים. ורשביאק: "לא ניתן לטרור לנצח את רוח הספורט"

"מאז מינכן 1972 ועד היום חרטנו על דגלנו את ההבטחה כי נמשיך לקיים את מורשתם וצוואתם של י"א החללים, להמשיך ולהתחרות במשחקים האולימפיים, וכי לא ניתן לטרור לנצח את רוח הספורט והתנועה האולימפית. אנו מתחייבים לזכור ולא לשכוח", אמר צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, שיקיים מחר (רביעי) באנדרטה בתל אביב את הטקס הרשמי ממלכתי לציון ארבעים שנים לרצח הי"א.

בטקס ישתתפו יו"ר הכנסת ח"כ רובי ריבלין, ראש ממשלת באווריה הורסט זייהופר, שרת התרבות והספורט ח"כ לימור ליבנת, סגן שר החוץ ח"כ דני איילון, חבר ועדת החינוך התרבות והספורט של הכנסת ח"כ זבולון אורלב, מנהל הכפר האולימפי במינכן וולטר טרוגר, דייויד קירשטל ראש הקהילה היהודית רוקלנד ארה"ב ואסף זמיר סגן ראש עיריית תל-אביב יפו. את דבר המשפחות השכולות תביא אילנה רומנו, ואת דבר הספורטאים האולימפיים יביא השחיין גל נבו. בחלק האומנותי יופיעו שבט החורש של צופי תל אביב ולהקת צופי תל אביב. יורם ארבל ינחה את יורם ארבל.

ספורטאים צעירים שיכבדו את המעמד יהיו חניכי האקדמיה למצויינות במכון וינגייט, תלמידי חטיבת הביניים השרון ברעננה ונבחרת הבנות בכדורעף של בית הספר שיגיעו עם המורה שלהם לחינוך גופני אסתר רוט שחמורוב ולפני הגעתם לטקס יערכו סיור בחוויה האולימפית בתל אביב, נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד, קבוצות נוער ונערים בכדורסל של מכבי אלקטרה תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל גבעתיים, ונערות ממכבי רמת חן. בנוסף יגיעו קבוצת נוער בכדוריד של אס"א תל אביב, קבוצת ילדים בכדורגל של מכבי תל אביב, חותרי קאייקאים של זבולון תל אביב וגו'דאים חניכי פסגה תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully