וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'ט: "אסור להיראות ככה גם במשחק חסר חשיבות"

קשר קרית שמונה התייחס ליכולת מול מכבי חיפה בגביע הטוטו, ודיבר גם על אי זימונו לנבחרת: "לא צובט לי שאני לא בסגל"

למרות שההפסד אמש למכבי חיפה 2:0 היה לפרוטוקול בלבד, בעירוני קרית שמונה לא ממש אהבו את צורת המשחק אמש של שחקני הקבוצה, והמאמן גילי לנדאו אף נזף בשחקנים במחצית המשחק. "אסור להיראות ככה גם במשחק חסר חשיבות", אמר היום אדריאן רוצ'ט. "גילי התעצבן בצדק כי נראינו ממש לא טוב. אני מאמין שבליגה זה יהיה סיפור אחר, השחקנים של הנבחרת יחזרו ואני מקווה שנמשיך את היכולת שלנו מהמשחק האחרון".

"אנחנו לא במבחן וגם גילי לא במבחן העונה, אלא אנחנו באים לכל משחק במטרה להמשיך ולהציג יכולת טובה", המשיך הקשר. "נתניה תמיד עשתה לנו חיים קשים ואנחנו נצטרך לבוא בשיא הריכוז בכדי לצאת עם ניצחון מהמשחק". למרות שרוצ'ט הוא אחד הברגים החשובים אצל האלופה, הוא עדיין לא קיבל זימון לנבחרת: "לא צובט לי שאני לא בנבחרת, אבל אני עובד קשה ואחת השאיפות שלי זה להגיע לשחק בה".

בקרית שמונה ימתינו ליום חמישי הקרוב, אז כל שחקני הנבחרות ישובו. מי שהצטרף לרשימת הפצועים הוא איציק כהן, שנפגע אתמול במהלך החימום וכרגע לא נראה שהוא יהיה כשיר למשחק הקרוב. גם בריאן חרסיסיץ' עדיין פצוע ולא יהיה כשיר למשחק בנתניה, אולם בקרית שמונה מקווים כי הקשר יהיה בסגל למשחק מול אתלטיק בילבאו ביום חמישי הבא. הקשר דויד סולארי חתם על חוזה חדש לעונה וחצי בקבוצה שיתחיל למעשה מינואר הקרוב, שעד אז אמור להחלים מפציעתו. כרגע לקשר אין חוזה, זאת מכיוון שהאלופה החתימה את רוני פורוקארה שרשום כרגע כזר במקום סולארי ואמור לקבל אזרחות ישראלית בתוך מספר חודשים ואז ירשם כישראלי, כשהארגנטינאי ירשם מחדש כזר החמישי של הקבוצה.

בקרית שמונה אמורים עד מחר לקבל את החלטת אופ"א, שתקבע האם היא מותירה להם לארח בקרית אליעזר את משחקי הליגה האירופית. בקבוצה מעריכים כי אופ"א לא אמורה להרים קשיים ומקווים כי עד מחר יקבלו אור ירוק להכין את קרית אליעזר למשחק הראשון שייערך ברביעי באוקטובר מול ליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully