וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה חגגה: "לא סופרים אותנו, זה נותן מרץ"

תהל אלון

2.9.2012 / 9:06

שחקני האלופה פצחו בשירה וריקודים בחדר ההלבשה, לאחר הניצחון על מכבי חיפה. אחמד עאבד: "מקווה להיות בהרכב"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

בקרית שמונה קמו לבוקר באווירה מצוינת ומחויכת לאחר הניצחון אמש (שבת) על מכבי חיפה בתוצאה 1:3. קרית שמונה הפכה פיגור של 1:0 לניצחון משמעותי משערים של דרקו טאסבסקי, לאסלו לנצ'ה ואחמד עאבד, מה שגרם לכך שבסיום המשחק בקריית אליעזר חדר ההלבשה של האלופה היה שמח במיוחד עם שירה וריקודים במשך דקות ארוכות.

גם המאמן גילי לנדאו היה מרוצה בסיום ודאג להחמיא לשחקנים שלו, כשאמר להם: "כל הכבוד על המשחק היום, עשיתם יופי של עבודה". כזכור במועדון הצפוני עברו שבוע שלווה בלא מעט שינויים משמעותיים עם הצטרפותו של הקשר רוני פורוקארה, עזיבתו של החלוץ ברק בדש לבוורן, וסיכום עקרוני שהושג עם הבלם איציק כהן, שאמור לחתום על החוזה כבר היום עם חזרתם של מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי והבעלים איזי שרצקי משוויץ. גם הקשר דן איינבינדר צפוי להחליט היום האם להצטרף לקריית שמונה לאחר שהסיכום העקרוני בין האלופה לבית"ר הושג כבר ביום רביעי האחרון.

שחקני הקבוצה שהיו מאושרים מהניצחון על מכבי חיפה אמרו היום לוואלה! ספורט: "למרות עונת האליפות שלנו, גם בתחילת השנה הזאת ממשיכים לא לספור אותנו כמועמדים רציניים לרוץ קדימה וזה בסדר, כי זה מה שנותן לנו את המרץ להמשיך ולהוכיח את עצמנו כל שבוע מחדש. עשינו שני ניצחונות יפים, במיוחד על מכבי חיפה שהיא קבוצה חזקה. מבחינתנו זאת התחלה ברגל ימין ונמשיך לעבוד קשה שזה יישאר ככה".

החלוץ הצעיר אחמד עאבד התייחס לניצחון: "למרות שהיו לנו בשני משחקי הליגה דקות לא טובות, הראינו אופי ולא ויתרנו על המשחק, בשני המשחקים הצלחנו לחזור מפיגור גם מול בית"ר וגם אתמול מול מכבי חיפה, להיות בפיגור של 1:0 ולסיים את המשחק בתוצאה 1:3 זה מראה על בגרות ואופי. אין ספק שהניצחון הזה ייתן לנו דחיפה וביטחון".

על הבדלי היכולת של הקבוצה בשתי המחציות אמר החלוץ: "לפעמים לא מצליחים לשחק כמו שמתכננים, לפעמים עולים בשיטה מסוימת ורואים שזה לא מצליח אז משנים במחצית. ברור שיש קשר ליכולת גם לעייפות שלנו לשחק שלושה משחקים בשישה ימים זה לא דבר של מה בכך, וזה קשה ולא פשוט כלל, אבל היתרון שלנו שנכנסו לכושר לפני שאר הקבוצות וזה מוכיח את עצמו על הדשא". על השאלה האם הפתיחה של העונה מלמדת על כך שגם השנה תרוץ קרית שמונה לאליפות, השיב עאבד: "הכל אפשרי, אבל אנחנו נעבור משחק משחק, שלב אחר שלב. עוד מוקדם לדבר עם זאת השנה שלנו, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

עאבד דיבר גם על היכולת האישית שלו: "בכל הזדמנות שאני מקבל אני נותן את המקסימום, אני מקווה שאמשיך בכושר הזה ואעזור לקבוצה עם הרבה גולים. אני אמשיך לעבוד קשה ובסופו של דבר זאת החלטה של המאמן אם לתת לי לפתוח בהרכב הראשון. אני מקווה שאקח את חולצת ההרכב בזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully