וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה

האלופה ידעה לחזור בצורה מרשימה מפיגור לאחר שער של אנדלובו, עם שלושה שערים במחצית השנייה. עטר ללא נקודה

לא כך חלם ראובן עטר לפתוח את הקדנציה שלו כמאמן מכבי חיפה. אחרי ההפסד הכואב למכבי תל אביב במחזור הראשון, הירוקים חזרו הביתה לבכורה של עטר בליגה בקרית אליעזר, אבל למרות מחצית ראשונה טובה הובכו על ידי האלופה בדיוק כמו בשנה שעברה והפסידו 3:1 לעירוני קרית שמונה המרשימה. בעונה שעברה זה נגמר עם 0:3 חלק של הקריה, שהפעם גם גילתה אופי וידעה לחזור מפיגור בעקבות שער של דינו אנדלובו (19). החלוץ נפצע והאלופה ניצלה זאת במחצית השנייה כדי להפוך משערים של דרקו טאסבסקי (53), לאסלו לנצ'ה (75 בפנדל) ואחמד עאבד (81). קרית שמונה עם מאזן מושלם של שש נקודות ושישה שערי זכות, בעוד מכבי חיפה ללא נקודות ועם חמישה שערי חובה. כנראה שכלום לא השתנה מהעונה שעברה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים שער לרשת מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איזה קאמבק מרשים. שחקני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

ההבדלים הקיצוניים בין המחצית הראשונה והשנייה הדגימו את כל היתרונות והחסרונות של מכבי חיפה. הירוקים נראו נהדר בפתיחה, הניעו כדור בצורה מצוינת והפעילו לחץ בלתי פוסק על הכדור, כאשר היכולת הזו הניבה פרי עם שער בכורה בליגה של אנדלובו בדקה ה-19, אחרי מסירת עומק של יניב קטן. עטר ראה את מה שרצה, אבל לצערו שחקניו החמיצו או בזבזו חצאי מצבים לאחר שהגיעו בקלות לרחבה. הקהל בקרית אליעזר נהנה מההצגה במחצית הראשונה, אבל הפציעה בראש של אנדלובו הוציאה את העוקץ והעונש הגיע לאחר ההפסקה.

מכבי חיפה המשיכה להחמיץ מול דני עמוס המצוין, שרשם כמה הצלות גדולות בתחילת המחצית השנייה, ואז, ממש משום מקום, טאסבסקי הצליח לאזן את התוצאה עם בעיטה ממרחק בדקה ה-53 שאמיר אדרי יכול וצריך היה לעצור. המחליף של ניר דוידוביץ' הפצוע נכנע לשער ששינה את המומנטום, ובדקה ה-75 גם לא יכול היה למנוע את הפנדל של לנצ'ה הנפלא, אחרי עבירה מטופשת של טאלב טואטחה ברחבה על אלעד גבאי. ההגנה השערורייתית של המארחים הופיעה פעם נוספת בדקה ה-81, כשלנצ'ה התעלל בשני הבלמים והרשם בישול שני כשהשאיר לעאבד המחליף לכבוש שער קל. מכבי חיפה פותחת עונה בצורה איומה, כשאין כל קשר בין ההתקפה המהירה להגנה הכבדה והלא מתואמת. קרית שמונה התאוששה מהר מההדחה מליגת האלופות. קחו אותה בחשבון כמועמדת לאליפות גם העונה.

שחקני מכבי חיפה, תמיר כהן, אדין צוצאליץ', עידן ורד. אדריאן הרבשטיין
מי זוכר את הפתיחה? שחקני מכבי חיפה המאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 4: מכבי חיפה יצאה להתקפה טובה, קטן סיים עם כדור מסובב מצד שמאל החוצה.

דקה 8: עזרא העביר כדור רוחב, צדק הקדים את אנדלובו והרחיק.

דקה 10: תמיר כהן ניסה בבעיטה מרחוק, הכדור פגע בשחקן אורח ונבלם לקרן.

דקה 11: אבוחצירא קיבל כדור מצוין ברחבה והתחמק מפיליאבסקי הכבד, אבל הבלם התעשת והרחיק את הסכנה.

דקה 15: איזו החמצה של תמיר כהן. עזרא הכניס כדור עומק דרך פיליאבסקי, אבל הקשר האחורי תוך כדי נפילה בעט החוצה מארבעה מטרים.

דקה 19: גול! הלחץ של מכבי חיפה נושא פרי. קטן הכניס כדור עומק נפלא לאנדלובו, שניסה לעבור את עמוס, השוער נגע, אבל החלוץ הגיע ודחק מקרוב פנימה. שער בכורה לדרום אפריקאי בליגה במדים הירוקים, 0:1 מוצדק למכבי חיפה.

דקה 24: אבוחצירא הגיע מצד שמאל, אבל בעט כדור חלש שפגע בדרך במגן ירוק והתגלגל לידיים של אדרי.

דקה 41: קטן שוב הוציא התקפה מהירה והעביר שמאלה לעזרא, אך הקשר שהגיע מנתניה בעט חלש לידיו של עמוס.

דקה 45: אנדלובו נפגע בראשו ופונה אל מחוץ למגרש. אזולאי יחליפו לאחר ההפסקה.

דקה 46: עזרא דהר בשמאל, נכנס לרחבה והעביר רוחב לוורד, אבל הקשר בעט החוצה משלושה מטרים. החמצה גדולה של ורד.

דקה 51: הירוקים ממשיכים לשלוט ללא עוררין במשחק. הפעם קטן בעט מרחוק והכדור שלו הורחק לקרן. איום מספר 11 של מכבי חיפה לעומת שניים בלבד של קרית שמונה.

דקה 53: גול! חיפה נענשת על ההחמצות. לנצ'ה השאיר לטאסבסקי, שהתקדם באין מפריע ומ-20 מטרים בעט כדור שטוח שהכניע את אדרי שהגיב באיחור. קרית שמונה משווה ל-1:1.

דקה 56: ורד ירה מרחוק, עמוס התעופף נהדר והדף לקרן.

דקה 64: עזרא עבר ימינה ובעט מחוץ לרחבה, עמוס הצליח לעצור.

דקה 66: תמיר כהן עלה לעזרת ההתקפה ובעט מרחוק, הכדור פגע בדרך בשחקן יריב, אבל עמוס הגיב טוב ועצר עם הרגל.

דקה 69: רוצ'ט מסר שמאלה ללנצ'ה, שהעדיף לבעוט חלש בימין לידיים של אדרי.

דקה 73: עזרא קיבל כדור על סף הרחבה ובעט שטוח, עמוס קלט.

דקה 75: גול! גבאי פרץ לרחבה והוכשל על ידי טואטחה. לנצ'ה ניגש לנקודה הלבנה, זרק את אדרי לצד אחד ובעט שמאלה בקלות. 1:2 מפתיע לקרית שמונה.

דקה 78: כדור ארוך נשלח לעבר טואטחה, עמוס יצא, עצר אותו והשתלט גם על הריבאונד.

דקה 81: גול! חסארמה שלח כדור ארוך לעבר לנצ'ה, שהסתדר עם שני הבלמים החלשים של מכבי חיפה והסיט את הכדור לעאבד המחלי, שכבש בקלות מקרוב. 1:3 גדול לקרית שמונה. האוהדים הירוקים נוטשים את המשחק.

דקה 90: ורד הכניס כדור טוב לטואטחה, שבעט לעמוד שמחזיק את הרשת.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, תמיר כהן, אייל גולסה, עידן ורד, חן עזרא, יניב קטן (אלון תורג'מן, 72), דינו אנדלובו (נפצע - שלומי אזולאי, 46).

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, דרקו טאסבסקי (ואיל מריסאת, 72), אדריאן רוצ'ט, רוני פורוקארה (עדי אלישע, 55), שמעון אבוחצירא (אחמד עאבד, 67), לאסלו לנצ'ה.

מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, לצד מאמן עירוני קרית שמונה, גילי לנדאו. אדריאן הרבשטיין
אחד בצמרת, השני עמוק בתחתית. גילי לנדאו המרוצה, ראובן עטר הלחוץ/אדריאן הרבשטיין
נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. ברני ארדוב
לא מרוצה בכלל. יעקב שחר/ברני ארדוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully