וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנמה נגד קנדה: ככה נראים אוהדי נבחרת מטורפים

אחרי שבפנמה הכריזו מלחמה על נבחרת קנדה בכדורגל, צפו באוהדים מתגודדים מתחת למלון שלה עם זיקוקים, תופים ולייזר

אמריקה לטינית זה כנראה המעוז האחרון שבו יש טירוף אמיתי סביב הנבחרת הלאומיות. טורניר הקונקאק"ף, שכולל את הנבחרות ממרכז אמריקה, הקריביים וצפון אמריקה, הוא דוגמה קטנה ללהט של האוהדים, כשלאחרונה החלה מתיחות בין פנמה לקנדה.

ביום שישי קנדה ניצחה בטורונטו 0:1 את פנמה משער מעורר מחלוקת. דווין דה רוסריו הקנדי תפס את ההגנה של פנמה לא מוכנה, כששחקני קנדה שיחררו מהר בעיטה חופשית, לזעמם של האורחים. בעקבות הניצחון קנדה בראש הבית במקודמות המונדיאל עם 7 נקודות, ופנמה נותרה שנייה עם 6 נקודות.

עכשיו, כשקנדה הגיעה לפנמה במסגרת המוקדמות, האוהדים בפנמה סיטי ערכו לה קבלת פנים סוערת. עשרות מהם התאספו מתחת למלון של קנדה, צפרו בצופרים והשתמשו בתופים, זיקוקים ואורות לייזר על מנת להפריע למנוחתם של שחקני נבחרת קנדה. מאמן הכושר של קנדה אמר שעם נחיתתו אוהד מקומי אמר לו: "אתה במדינה שלי, זאת פנמה, זאת מלחמת עולם שלישית".

כמה משחקני קנדה תיארו בטוויטר את ההפגנות הסוערות מתחת למלון שלהם וטענו שמדובר ב"סצינות מזעזעות", ובהתאחדות טענו ש"זה רחוק מאוד מה'פייר פליי של פיפ"א', וחבל מאוד שההתאחדות הפנמית הלהיטה את הרוחות". אומנם מראות מהסוג הזה הן דבר שבשגרה באמריקה הלטינית, אבל מאמן השוערים של קנדה הצהיר: "ב-28 השנים שלי בקונקאק"ף לא ראיתי דבר כל כך רועש, מפריע ומאורגן".

צפו באוהדי פנמה מתגודדים מתחת למלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully