וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות לכספי: אלונזו ג'י חתם ל-3 שנים בקליבלנד

הקאבלירס העניקו לסמול פורוורד שמתחרה עם הישראלי על העמדה חוזה חדש: "הוא עבד קשה לנצל את ההזדמנויות שלו"

קליבלנד הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) כי החתימה את אלונזו ג'י לשלוש שנים נוספות תמורת כ-9 מיליון דולר. בכך נדמה כי הקאבלירס למעשה החליטו על זהות הסמול-פורוורד הפותח שלהם לעתיד הקרוב, ומדובר בחדשות לא כל כך טובות עבור עומרי כספי. כזכור, אשתקד פתח הישראלי הראשון ב-NBA בחמישיה של קליבלנד בפתיחת העונה, אולם יכולת חלשה והשתפרות גדולה של ג'י הקנתה לאמריקאי בן ה-25 את תמיכתו של המאמן, ביירון סקוט, שאפשרה לו להעמיד את הממוצעים הטובים בקריירה - 10.6 נקודות, 5.1 ריבאונדים, 1.8 אסיסטים ו-1.3 חטיפות למשחק.

"מפתיחת שוק השחקנים החופשיים, הבהרנו כי החתמתו מחדש של אלונזו היא מאוד חשובה עבורנו, ואנחנו שמחים שעשינו זאת", אמר הנג'נרל מנג'ר של המועדון כריס גרנט. "אלונזו עבד קשה מאוד כדי לנצל את ההזדמנויות שהיו לו עד כה, וזה היה נהדר לראות את ההתפתחות שלו בקבוצה. אנחנו נרגשים שהוא יהיה חלק מהקבוצה שלנו כשהסגל הצעיר שלנו ממשיך לגדול ביחד".

השחקן עצמו, שהגיע מליגת הפיתוח לרוטציה של קליבלנד, אמר: "אני נרגש להיות חלק ממה שנבנה בקליבלנד, מודה למועדון על ההזדמנות שהם נתנו לי וכבר לא יכול לחכות לחזור לעבוד עם המאמן סקוט והחברים שלי לקבוצה".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully