וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ברזיל הביסה 0:8 את סין, שלושער לניימאר

ככה מפצים את הקהל: הסלסאו חגגו על סין האומללה, ניימאר רקד עם שלושער קליל, הולק ואוסקר הוסיפו, והאופוריה חוזרת

ככה מגיבים לביקורת: עם שמינייה. נבחרת ברזיל ספגה שריקות בוז מאוהדיה בסוף השבוע, אחרי ניצחון 0:1 על דרום אפריקה בסאו פאולו, אבל הלילה (שלישי) הסלסאו הרגיעו מעט את האומה הברזילאית עם ניצחון מוחץ, 0:8 על סין ברסיפה, כולל שלושער של ניימאר.

בניגוד לקהל הדורשני בסאו פאולו, ברסיפה בצפון המדינה תמיד העניקו לנבחרת אהבה גדולה ותמיכה, והפעם ניימאר וחבריו נראו משוחררים, ובסיום המשחק התקבצו במרכז המגרש, התחבקו בהתרגשות והודו לקהל.

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים מול סין. רויטרס
הוציאו עליהם את העצבים. ברזיל/רויטרס

"זה הקשר האמיתי שיש לנו עם הקהל", אמר בסיום דני אלבס, "אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לשפר, אבל בלי התמיכה של הקהל הזה לא נוכל לנצח. עם העזרה שלהם הכל נראה אחרת. הנבחרת שייכל תלכולם, ואם הקשר עם האוהדים יהיה טוב, הכל יזרום טוב".

לברזיל נדרשו 22 דקות כדי לפרוץ את החומה הסינית ולכבוש, כשראמירס כבש אחרי דאבל פס עם אוסקר. שלוש דקות לאחר מכן הולק העביר כדור רוחב מצוין לניימאר, שכבש את השני והוריד את ברזיל להפסקה עם יתרון 0:2.

לוקאס כבש את השלישי בדקה ה-49, הולק (52) כבש את הרביעי, ניימאר הוסיף עוד צמד מהיר (54 ו-60) לפני שיצא וקיבל תשואות חמות מהקהל, ג'יאן ליו הוסיף שער עצמי (70), ואוסקר מהנקודה הלבנה (75) חתם עם השמיני.

הולק, נבחרת ברזיל. רויטרס
הולק, נבחרת ברזיל/רויטרס

אומנם החבורה של מנזס הלהיבה את הקהל, ששאג "אולה" וחזר להתמודד מהביצועים, אבל בברזיל זוכרים שהסינים החלשים מדורגים רק במקום ה-78 בעולם. המבחן הבא של הסלסאו יהיה במפגש כפול מול ארגנטינה: בבית בגויאנה ב-19 בספטמבר, ובארגנטינה ב-2 באוקטובר.

ניימאר, לוקאס, נבחרת ברזיל, חוגגים שער. רויטרס
חכמים על חלשים? ניימאר ולוקאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully