וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקוס מור חתם בעירוני אשקלון

10.9.2012 / 21:35

הגארד (31, 1.98) ששיחק בעבר תקופה קצרה בגלבוע/עפולה, יצטרף לקבוצה הדרומית, שאף מנהלת מגעים עם גור פורת

עירוני אשקלון השלימה את מצבת הזרים שלה לקראת העונה הקרובה כשהחתימה הערב (שני) את הגארד האמריקאי מרקוס מור לעונה הבאה. כמו כן מנהלת הקבוצה מגעים על צירופו של גור פורת, ששיחק במדיה לפני שנתיים, וכרגע נראה כי פורת יהיה הישראלי השלישי הבכיר של המועדון ויקרב את אשקלון לסגירת הסגל.

מור (31, 1.98) הוא בוגר מכללת וושינגטון סטייט משנת 2004 שפתיחת הקריירה שלו לא בישרה טובות. לאחר שלא נבחר בדראפט ושיחק עונה אחת בליגת הפיתוח יצא לאירופה אך נחתך משרלואה אחרי 2 משחקים בלבד. בעונת 2006/7 הגיע לישראל, חתם בגלבוע/עפולה, ולאחר שקלע 13 נקודות במשחק הבכורה שלו, לא קלע במשחק השני ושוחרר.

מור לא שיחק כדורסל במשך שנתיים עד שחזר לפעילות בשנת 2009 בליגה האוסטרלית. החל מעונת 2009/10 שיחק מור בליגה המקסיקנית והפך לאחד הקלעים הבולטים שם, כשבעונת השיא שלו רושם 23.8 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק, ולאחר מכן הצטיין בליגה ההונגרית. בעונה שעברה חתם בקרבאנוס הקפריסאית, אותה אימן בעברו עדי אזולאי, ורשם 12.6 נקודות בממוצע בליגה, ו-14.4 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע ביורוצ'אלנג'.

כמו כן, הודיעה הקבוצה כי החתימה את רז ניסים כהן (21, 1.90 מ'), שגדל ברמת השרון ושיחק בנבחרות הקדטים והנוער.

הסגל של עדי אזולאי מונה נכון לעכשיו את הזרים מרקוס דאב, טאג' גריי וג'וליאן מילס, והישראלים ליאור ליפשיץ, עודד שעשוע, דודו שמריז ואחיעד בוקרא.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully