וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הדייויס התאמנה ביפן: "אווירה מעולה, יש אמונה"

ישראל תשחק מול יפן החזקה בסופ"ש, אמיר ויינטרוב: "חם ולח פה אבל אנו מאמינים". הקפטן אייל רן: "רוצה לחזור לבית העליון"

נבחרת הדייויס של ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש מול יפן במסגרת פלייאוף העלייה לבית העליון, שייפתח בעוד ארבעה ימים (14 עד 16 בספטמבר, שידור חי בערוץ הספורט). הנבחרת הישראלית כבר נחתה בטוקיו, ושומרים על דריכות לקראת המפגש המאתגר.

בנבחרת הישראלית יודעים שליפן יש שלושה שחקנים במאייה הראשונה ושצפויה בפניהם משימה קשה, אבל מקפידים לשדר אופטימיות. "נורא חם פה ולח ברמות אחרות, אבל העיקר מבחינתו הוא שיש אווירה מעולה בנבחרת וכולנו ציפייה למפגש", אמר היום אמיר ויינטרוב.

"קיבלו אותנו מאוד יפה ואנחנו מאוד אוהבים את המגרש", אומר ויינטרוב, "אומנם הקהל הישראלי לא יהיה לצדנו, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

הקפטן אייל רן שואף לחזור לבית העליון. "אני נרגש לקראת המפגש הקרוב", אומר רן, "אחרי הניצחון על פורטוגל, אנחנו שוב קרובים לבית העליון. כבר חווינו את החוויה המדהימה הזאת, להיות בטופ של המפעל, ונעשה הכל כדי לחזור לשם".

הנבחרת עוד לא הספיקה לבחון לעומק את השחקנים היפנים, אך הקפטן הישראלי מעיד של השחקנים שלו: "כל השחקנים שלנו מאוד מחויבים לדייויס ואני כמובן שמח על כך. אני מקווה שהמחויבות הזאת תביא לתוצאות בסוף השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully